پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۳ بعد از ظهر به وقت تهران

خداد عزیزی : هیچ صفحه اینستاگرامی ندارم، به پلیس فتا شکایت می‌کنم

خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی کشورمان گفت که در  صفحات مجازی نظیر اینستاگرام هیچ گونه فعالیتی ندارد و از افرادی که از نام وی سواستفاده کرده اند شکایت خواهد کرد …

%postname%

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با فارس در خصوص مطلبی که در اینستاگرام از قول او منتشر شده مبنی بر اینکه انتقاداتی را علیه خواننده زیرزمینی منتشر کرده، اظهار داشت:‌ من باید بگویم هیچ صفحه‌ اینستاگرامی ندارم و در فضای مجازی فعالیت نمی‌کنم. نمی‌دانم چه کسی هم این موضوع را عنوان کرده و هدف او از منتشر کردن این مطالب چیست.

وی ادامه داد: باور کنید اصلاً نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. من اصلاً از مسائلی مثل فالوده، بستنی و فالوور سر درنمی‌آورم! نسبت به کسی که این صفحه را به نام من راه انداخته، شکایت می‌کنم و می‌دانم پلیس فتا هم پیگیر این‌گونه مسائل است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال یادآور شد: دلیلی ندارد این گونه کارهای غیرقانونی رخ بدهد و باید جلوی این‌گونه مسائل گرفته شود. مطمئن هستم پلیس فتا هم پیگیر این‌گونه مسائل است.

عزیزی در مورد حضور این خواننده زیرزمینی در فوتبال خاطرنشان کرد:‌ من یک بار دیگر هم گفتم فوتبال ما آنقدر ضعیف شده است که چنین افرادی هم می‌توانند در آن ورود کنند. من به هیچ کس بی‌احترامی نمی‌کنم و اصلاً این گونه رفتارها را هم دوست ندارم، اما فوتبال ما به جایی رسیده که ضعف‌های زیادی دارد و راه را برای سایر افراد باز کرده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *