یکشنبه , ۱۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲ بعد از ظهر به وقت تهران

خبر حیرت انگیز؛ صادقی در لیست قلعه نویی!

مجله انلاین دوستان : ماندن امیرقلعه نویی در استقلال قطعی است، حالا مدیرعامل هر کسی می‌خواهد باشد. قلعه‌نویی حتی لیست بازیکنان جدیدش را هم نوشته و عن قریب است که در اختیار مدیرعامل استقلال قرار دهد.

امیر دست دست می‌کند تا مدیرعامل برگزیده شود. البته او می‌داند چه کسی مدیرعامل است. مگر می‌شود امیر نداند در استقلال چه می‌گذرد؟! بگذریم.

درباره لیست قلعه‌نویی حرف می‌زدیم. لیست ورودی‌هایش که بازیکنان سرشناسی را کنار هم ردیف کرده اما لیست خروجی‌های قلعه نویی هم می‌تواند قابل توجه و حیرت‌انگیز باشد.

این اواخر برخی از لیست مازاد استقلال گفتند که برای مثال بازیکنانی مانند نیکبخت، نوری، غلام‌نژاد، کبه، کاروالیو و اولادی در آن قرار داشتند.

قرار داشتن این اسامی در لیست مازاد استقلال چندان هم دور از ذهن و انتظار نبود اما شاید شنیدن این خبر که امیرحسین صادقی نیز در لیست خروجی استقلال قرار دارد، خبر شگفت‌آوری باشد.

می‌گویند عملکرد صادقی در بازی‌های اخیر استقلال به مذاق امیر خوش نیامده و احتمالا تنش‌هایی هم میان این دو در طول فصل بوده است.www.dustaan.com-steghlal

صادقی پس از آخرین بازی که برای استقلال انجام داد، یعنی پس از بازی با الشباب در صفحه‌ای منتسب به خودش این جمله را نوشت: «خداحافظ استقلال!»

این وداع آن روزها جدی گرفته نشد. فکر می‌کردند صادقی شوخی‌اش گرفته است اما شوخی شوخی جدی شده است. انگار صادقی از ماجرا بو برده بوده که در لیست فصل بعد استقلال نیست. حالا چرا و به چه دلیل حتما خودش می‌داند داستان چیست. شاید هم همه اینها شایعه باشد. فوتبال است دیگر!////ایران-ورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *