چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱ قبل از ظهر به وقت تهران

خبرگزاری رسمی دولت خواستار استعفای روحانی شد! +عکس

چند روز پس از انتشار طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور توسط شماری از اصلاح‌طلبان مجلس، خبرگزاری رسمی دولت هم به نقل از حسین موسویان از نزدیکان روحانی خواستار استعفای او شد.

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1396/8/3/755373_579.jpg

یک هفته پس از مصاحبه سیدحسین موسویان با روزنامه همشهری که گفته بود رئیس‌جمهور استعفا دهد، این بار خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) نیز به سراغ وی فته و از زبان موسویان خواستار استعفای روحانی شده است.

این عنصر سیاسی نزدیک به روحانی در دهه ۸۰ منظور خود را درباره بحث استعفای رئیس جمهور را اینگونه تشریح می‌کند: اگر قرار است در سه سال آینده چنین وضعیتی داشته باشیم، بهتر است که آقای روحانی فداکاری کرده و برای حفظ کشور، انتخابات زودرس برگزار کند؛ این گزینه نامطلوب و بقول طلبه‌ها از باب ‘اکل میت’ است.

حالا به نظر می‌رسد که نمایش استعفای رئیس‌جمهور از جریان اصلاح‌طلب به رسانه‌های دولتی نیز سرایت کرده است. البته این مسئله نخستین بار به صورت رسمی از سوی اصلاح‌طلبان مجلس دنبال شد. در همین زمینه جلال محمود‌زاده عضو فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) مجلس شورای اسلامی دو روز پیش از طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور توسط خود و تعدادی دیگر از نمایندگان فراکسیون امید خبر داده بود.

نماینده مهاباد در مجلس با بیان اینکه طرحی که حدود ۳ ماه پیش تدوین شده بود قبل از آغاز موج گرانی‌ها در کشور بود، اظهار داشت: پس از گرانی ارز و به‌هم ریختگی بازار و ایجاد تورم در کشور چند محور دیگر نیز به طرح اولیه اضافه شده است./خبرگزاری تسنیم

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *