جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۵ بعد از ظهر به وقت تهران

“خانم مارپل” مشهدی کلاهبردار خوزستانی را به دام انداخت!

“خانم مارپل” مشهدی کلاهبردار خوزستانی را به دام انداخت.

زن جوانی با تسلیم شکوائیه ای به دستگاه قضایی، خواستار دستگیری کلاهبرداری شد که با شگردی خاص طلای بدلی را به وی فروخته بود.

بررسی های اولیه پلیس حاکی از آن بود که بدل انداز طلا فردی حرفه ای و احتمالا سابقه دار است چرا که او با شگردی خاص و بدون گذاشتن هیچ گونه ردپایی در سایت دیوار یا اثری که منجر به شناسایی او شود، دست به عمل مجرمانه زده است.

از سوی دیگر مال باخته دوباره به عنوان یک طعمه فعال شد و نقشه به دام انداختن کلاهبردار را آغاز کرد. مال باخته جوان وارد سایت دیوار شد اما این بار همه حواسش را جمع کرده بود تا مانند بار اول در دام حیله گران اینترنتی قرار نگیرد. او خط دیگر ایرانسل را فعال کرد و آگهی مشابهی با عنوان «خریدار انگشتر طلای مستعمل» در سایت دیوار گذاشت و منتظر کلاهبرداران ماند.

این نقشه ماهرانه خیلی زود نتیجه داد و ساعتی بعد مرد جوانی با او تماس گرفت. اگرچه شماره تلفن تماس گیرنده متفاوت بود اما او بلافاصله صدای مرد کلاهبردار را شناخت و لهجه خود را تغییر داد و دوباره در خیابان طبرسی با او قرار گذاشت و موضوع را به ماموران انتظامی اطلاع داد ولی در اثنای تحقیقات پلیس، زن جوان که هم اکنون نقش خانم مارپل را ایفا می کرد دچار اشتباهی شد که ماجرای دستگیری بدل انداز را به تاخیر انداخت.

http://media.alalam.ir/uploads/org/151495717415999500.jpg

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *