شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷ قبل از ظهر به وقت تهران

خاطرات زن جوان روس از جهاد نکاح با داعشی ها

مجله انلاین دوستان :  یک زن تبعه روسیه از جمهوری اینگوش که بر اثر تبلیغات اینترنتی مبلغان داعش خانواده خود را ترک کرده و از مسیر ترکیه به این گروه تروریستی پیوسته بود، پس از فرار، از وجود اردوگاه ویژه ازدواج برای تروریست ها با حضور صدها زن خارجی خبر داده است.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-زن-روس-داعش-جهادنکاح

 «آفیناد اسکانووا» درباره عزیمت خود به مناطق تحت تسلط تروریست ها گفته است: مبلغان داعش از طریق اینترنت من را متقاعد کردند که خانواده خود را ترک کنم و به خاورمیانه بروم و با «زندگی ایده آل» آشنا شوم و در واقع من را به عنوان همسر داعشی انتخاب کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، آفیناد طی بازجویی به ماموران سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام کرد: پس از ورود به سوریه من را به مقر زنان داعشی فرستادند تا سرنوشت بعدی ام را تعیین کنند.

وی می افزاید: ازدواج با تروریست هایی که می دانستیم به زودی کشته می شوند سرنوشت زنان اردوگاه بود و بازهم از این مقر سر در می آوردند. در این مقر تعداد بسیار زیادی از زنان روسی و قزاقستانی و از کشورهای دیگر حتی آمریکا هم هستند که همراه فرزندان و حتی نوزادان خود در آنجا به سر می برند.
براساس این گزارش، آفیناد همراه پسر خردسال خود توانسته با خودروهای عبوری با فرار به مرز سوریه و ترکیه و سپس به شهر استانبول فرار کند.

براساس گزارش های انتشار یافته، در صفوف داعش و دیگر گروه های تروریستی در سوریه و عراق شهروندانی از ۸۳ کشور می جنگند.

۲/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *