پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸ قبل از ظهر به وقت تهران

حمله وحشیانه کیف‌ قاپ خشن به زنان +تصاویر

کیف‌ قاپ خشن که در صورت مقاومت طعمه‌هایش، آنها را تا یک قدمی مرگ می‌برد، در دام پلیس گرفتار شد. متهم پس از آزادی از زندان، سرقت‌های خود را از سر گرفته بود.

روز‌های پایانی اردیبهشت امسال زنی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از مردی موتوسوار که کیفش را دزدیده بود، شکایت کرد.

با تحقیق از شاکی معلوم شد او در یکی از محله‌های شمالی تهران منتظر تاکسی بوده که مردی موتورسوار که کلاه به سر داشته، از پشت سر به او حمله‌ور شده و با زدن ضربه‌ای به وی، او را نقش زمین کرده و با سرقت کیفش که پول، کارت ملی و عابربانکش داخل آن بوده متواری شده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی با دستور بازپرس نصرتی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری این سارق فراری آغاز شد.

این در حالی بود که زنان دیگری نیز شکایت‌هایی مشابه مطرح کردند. تحقیقات نشان می‌داد مرد کیف‌ قاپ زمانی که مالباختگان در برابرش مقاومت می‌کردند، آنها را تا مسافتی روی زمین می‌کشانده تا کیف را رها کنند.

نیمه خرداد امسال گزارشی در اختیار پلیس قرار گرفت که نشان می‌داد، یکی از قربانیان این سارق به‌ دلیل شدت صدمات به کما رفته است. این زن قصد مقاومت داشته که متهم او را چند متر در خیابان شریعتی روی زمین کشانده و باعث وارد شدن صدمات شدید به او شده بود.

سرانجام متهم چند روز پیش هنگام کیف‌ قاپی در یکی از محله‌های شمالی تهران دستگیر شد. در بازرسی از موتور سیکلت وی کیف زنانه، پول و گوشی‌های تلفن همراه سرقتی کشف شد.

متهم ۳۷ ساله در بازجویی ها گفت: من چند بار به اتهام سرقت وکیف‌ قاپی به زندان افتادم. آخرین بار به اتهام کیف‌قاپی دستگیر و پس از محاکمه به پنج سال حبس محکوم شدم. بعد آزادی از زندان سرقت هایم را آغاز کردم. به ۱۲ زن حمله کرده و کیف‌هایشان را دزدیدم.

متهم در حالی بازداشت شده که زن مصدوم پس از یک ماه از کما خارج شد.

%postname%

%postname%

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *