دوشنبه , ۳۱ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ بعد از ظهر به وقت تهران

حمله تروریستی متروی سن‌ پترزبورگ کار این مرد بود؟ +تصاویر

یک رسانه معتبر انگلیسی تصویر مردی را منتشر کرده است که گفته می شود حمله تروریستی متروی سن‌ پترزبورگ روسیه کار وی بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه برتانیایی دیلی میل، بر مبنای تصاویری که منتشر کرده است مدعی شده که این همان عامل حمله به قطار شهری سن پترزبورگ است. مقامات پلیس روسیه معتقدند این بمب‌گذار ۲۲ ساله از کشور قزاقستان می‌باشد. این تصویر از دوربین‌های مداربسته گرفته شده و بمب‌گذار را در حالی که کت قرمز و کلاه سبز دارد نشان می‌دهد.

این مرد مهاجم متروی سن پترزبورگ است؟/عکس
حمله تروریستی متروی سن‌ پترزبورگ کار این مرد بود؟ +تصاویر

 

این مرد مهاجم متروی سن پترزبورگ است؟/عکسمظنون به بمب‌گذاری انتحاری در این تصویر عینک و کوله پشتی دارد و هر دو دست خود را مشت کرده است.

این مرد مهاجم متروی سن پترزبورگ است؟/عکس

مظنون ریشداری که خود را تسلیم پلیس کرد اما آزاد شد

این مرد مهاجم متروی سن پترزبورگ است؟/عکس

رسانه‌های روسیه پیشتر عکس مردی با ریش را منتشر کرده بودند که از دوربین‌های مداربسته استخراج شده بود، و گزارش دادند که فرد مزبور توسط پلیس به اتهام بمب‌گذاری بازداشت شده است. اما کمی بعد خبرگزاری انترفکس اعلام کرد که این مرد خود را تسلیم پلیس کرده و پس از آنکه بی‌گناهی او ثابت شد آزاد شده است.

هیچ گروهی تا کنون مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است، و مقامات روسیه می‌گویند این حمله را به عنوان یک اقدام تروریستی در دست بررسی دارند، ولی هنوز بطور رسمی هیچ ارتباطی بین این رویداد و تروریست‌ها تایید نشده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *