پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ بعد از ظهر به وقت تهران

حمایت یغما گلرویی از نوید محمدزاده +عکس

یغما گلرویی ترانه سرای مطرح کشورمان با انتشار تصویری از نوید محمدزاده به حمایت از این هنرمند پرداخت.

حمایت یغما گلرویی از نوید محمدزاده +عکس

گلرویی در بخشی از سخنان خود نوشته است : بعضی ها برای قهرمان شدن خودشان را پشت لباسهای اتوکشیده پنهان می کنند. فکل می بندند و بند می اندازند و خریدار ندارند.

«اما تو بخند»

بعضیها اصولن بی رگند، یعنی داد که سهل است، هوار هم که بزنند رگ‌ گردنشان بیرون نمی زند. در کل به قول «لورکا» «آن ندارند» و رگی هم در تنشان نیست برای بیرون زدن. به همین خاطر پاپیچ رگدارها می شوند برای دیده شدن.
بعضی ها تارهای سفید موشان بیشتر و بیشتر می شود اما خودشان نمی شوند. یعنی به در و دیوار می زنند تا بشوند و نمی شوند. فیلمهاشان اغلب اکران نشده و در سوپر مارکتها فروخته می شود. به فیلمهاشان ریشخندانه «فیلم سوپری» می گویند. پس پا پیچ بازیگران فیلمهای جدی می شوند برای دیده شدن.
بعضی ها عقده ی هالیوود دارند و بازیگران فرنگی و تازه لباس آن بازیگران،نه بازیشان. مو چرب می کنند و کت و شلواری مثل آنان می پوشند اما باز هم راهشان به تبلیغ مبل در بیلبوردهای یافت آباد ختم می شود. پس پاپیچ بازیگرانی که بی کت و شلوار هم چشم نوازند می شوند برای دیده شدن.
بعضی ها برای قهرمان شدن خودشان را پشت لباسهای اتوکشیده پنهان می کنند. فکل می بندند و بند می اندازند و خریدار ندارند. حتا اگر در فیلم ها لخت بشوند سیمرغ که سهل است، کسی خروس قندی هم به آنان نمی دهد. پس پا پیچ بازیگرانی می شوند که – مثل «براندو»ی فیلم «تراموایی به نام هوس» – با یک زیرپوش میایند و سیمرغ شکار می کنند.
این رسم زمان و زمانه ی ماست. اگر به چشم بیایی می کوشند چشمت را در آورند… اما تو بخند! نوید محمدزاده ی عزیزم. میانمایگان بیشتر از هر چیزی قابل ترحمند.
راستی… سال نویت مبارک.

یغما گلرویی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *