پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶ قبل از ظهر به وقت تهران

حضور سردار سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مجله انلاین دوستان :  سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت.

www.dustaan.com- حضور سردار سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش تسنیم،‌ مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های گروهی در منطقه و جهان داشته است.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کردند: ملت ایران اسلامی، دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه صنعت دفاعی به‌ویژه اقتدار موشکی را نماد قدرت بازدارندگی و غیرقابل مذاکره می‌دانند.

برپایه این گزارش، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت.

سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کرمان با اشاره به دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز نشانه‌های صدور انقلاب اسلامی را در سرتاسر منطقه از بحرین و عراق گرفته تا سوریه و یمن و شمال آفریقا مشاهده می‌کنیم.

فرمانده سابق لشکر ۴۸ ثارالله در جمع پرشور ده‌ها هزار تن از مردم انقلابی کرمان تصریح کرد: استکبار و صهیونیسم جهانی با شکست‌های متوالی در برابر جبهه مقاومت به عجز خود و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، بیش از پیش اذعان کرده‌اند.

یادگار ارزشمند هشت سال دفاع مقدس با اشاره به عملیات موفق اخیر حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی، حزب‌الله را نمونه برجسته‌ای از نمادهای مقاومت برشمرد که به رغم آماده‌باش کامل ارتش اشغالگر، قادر به ضربه زدن به این رژیم می‌باشد.

وی درباره جریانات تکفیری گفت: آخرین حربه استکبار عبارت است از تحریک و سازماندهی جریانات تکفیری جهت خدشه‌دار کردن چهره اسلام رحمانی و برافروختن آتش فتنه و جنگ داخلی در جهان اسلام.

سردار سلیمانی تاکید کرد: با توجه به شکست‌های سنگینی که داعش و سایر گروه‌های تروریست در عراق و سوریه متحمل شده‌اند مطمئن هستیم که این گروه‌ها به پایان عمر خود نزدیک می‌شوند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *