چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ بعد از ظهر به وقت تهران

حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی بستری شد +عکس

مجله خبری دوستان : حشمت مهاجرانی مربی پر افتخار فوتبال ایران که پیش تر در امارات مورد عمل جراحی قرار گرفته بود ، بار دیگر در بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت.

نتیجه تصویری برای حشمت مهاجرانی

به‌ گزارش ‌ایسنا، حشمت مهاجرانی که پیش‌تر در بیمارستان ایرانیان در امارات (دبی) تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، امروز (سه‌شنبه) در آمریکا مجددا عمل جراحی شد. همسر حشمت مهاجرانی در این خصوص گفت‌: پس از این که ایشان در دبی تحت عمل جراحی قرار گرفت، به ناچار برای ادامه معالجات به آمریکا رفتیم اما شرایط کیسه صفرای ایشان مساعد نبود به طوری که پزشکان مجبور شدند آن را بردارند.

وی ضمن تشکر از دوستان و آشنایان که طی دو ماه اخیر همواره جویای سلامتی مهاجرانی بودند، از هموطنان خواست تا در این روزهای عزیز برای بهبودی وضعیت ایشان دعا کنند.

مهاجرانی اواخر مرداد ماه به علت نارسایی از ناحیه معده در بیمارستان ایرانیان دبی بستری شد و بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مهاجرانی در نقش مربی، افتخارات کم نظیری را برای فوتبال کشورمان به ارمغان آورد که صعود به جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین به عنوان تنها نماینده آسیا و اقیانوسیه، صعود به بازی‌های المپیک ۱۹۷۶ مونترال، قهرمانی با تیم‌ ‌ملی بزرگسالان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال ۱۹۷۶، قهرمانی با تیم‌ ‌ملی در بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ و کسب مقام نخست در رقابت‌های جوانان آسیا از آن جمله است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *