پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ بعد از ظهر به وقت تهران

حسین شریعتمداری : مجلس که سفارت انگلیس نیست!

مدیر مسئول روزنامه کیهان: در حالی که آمریکا با بد‌عهدی‌های پی‌درپی خود برجام را نقض کرده و نهایتا هم بی‌آنکه به هیچ یک از تعهدات خود عمل کند، از برجام خارج شده که حتی متحدان اروپایی ترامپ هم چاره‌ای جز اعتراف به این قانون‌شکنی نداشته‌اند، فلان به اصطلاح نماینده ادعا می‌کند که «مسئول وضعیت جاری کشور آنهایی هستند که با هوا کردن موشک تلاش کردند برجام اجرا نشود»!

ایده‌آل ترامپ توقف برنامه موشکی ایران و تبدیل کشورمان به لقمه‌ای راحت برای بلعیده شدن بود و این آقای نماینده دقیقا آرزوی ترامپ را به خبر تبدیل کرده است!

درحالی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ۱۱ بار متوالی پایبندی ایران به تعهدات برجامی خود را تائید کرده است، ایشان می‌فرمایند: «اگر کل نظام در اجرای برجام مصمم بود و اگر همه تلاش می‌کردند برجام درست اجرا شود امروز بسیاری از شرکت‌های اروپایی و آمریکایی که وارد ایران شدند، در ایران می‌ماندند و سرمایه‌گذاری می‌کردند»!

اگر همسویی آشکار با دشمنان مردم -‌آنهم در بحبوحه درگیری تمام عیار- جرم نیست، پس تعریف جرم چیست؟! مجلس که سفارت انگلیس زمان قاجار نیست که مجرمان در آن بست بنشینند و از مجازات در امان باشند!/تسنیم

https://gdb.rferl.org/20231ACA-4894-4605-9339-A3814FD5B74B_w1023_r1_s.jpg

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *