پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۰ بعد از ظهر به وقت تهران

حرمت امیر شکست +عکس

 تراکتور قلعه نویی  یدرک بازی دیدنی موفق شد استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد اما روزی که  باید برای اوخوشحالی به همراه داشته باشد، به تلخی تمام شد.

%postname%

قلعه نویی دیروز در ورزشگاه آزادی اتفاقاتی را تجربه کرد که شاید پیش از این هرگز در ورزشگاه آزادی تجربه نکرده بود. استقلال او فصل گذشته روزهای اسفناکی را داشت اما حتی پس از دبل شدن در دربی هم هواداران حرمت او را نگه داشتد.

اما اتفاقات پس از دیدار تراکتورسازی و استقلال برگ جدیدی از زندگی سرمربی همیشه محبوب سکوهای آزادی رقم زد. امیر قلعه نویی برای اولین بار شاید طعم شعار چند ده هزار نفری در آزادی از سوی هواداران استقلال را چشید و زمانی که در مسیر نشست خبری بود، اشیا مختلفی مانند کفشی که در عکس خبر مشاهده می کنید به سمت او پرتاب شد تا حرمت امیر قلعه نویی نیز در آزادی شکسته شود.

%postname%

حالا با توجه به گزینه های متعددی که برای نشستن بر روی صندلی استقلال وجود دارد، دیگر نباید انتظار بازگشت او به استقلال را داشت. امیر قلعه نویی در یک بازی موفق شد آبی های تهران را به رهبری پرویز مظلومی شکست دهد. قطعا رفتار امیر قلعه نویی در این بازی نشان از حرفه ای بودن او دارد اما ای کاش حرمت این پیشکسوت شکسته نمی شد.

امتیاز دهید!

۲ دیدگاه‌ها

  1. این مرد ریاکار مافیایی مگه حرمت و ابرو حالیش میشه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *