پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸ بعد از ظهر به وقت تهران

حرف های جالب نامزد کریس رونالدو پس از جدایی از وی!

مجله انلاین دوستان : بعد از ۳ ماه از جدایی از بهترین فوتبالیست جهان، نامزد وی گفت: «داستان و ماجرای عشقی، ماجرای سخت و دشواری است. من زنی بسیار خوشحالم.»

www.dustaan.com-رونالدو-شایک-نامزد-سابقسه ماه از جدایی کریستیانو رونالدو و ایرینا شایک می‌گذرد ولی هنوز این موضوع برای رسانه‌های مختلف دنیا کهنه نشده است.
در شرایطی که گفته می‌شود رونالدو به زودی دوباره نامزد می‌کند، مجله اسپانیایی “اولا” به سراغ ایرینا شایک، نامزد سابق وی رفته و با او گفتگویی ترتیب داده است.
مدل و هنرپیشه روس که بعد از برنامه‌هایش در مادرید، دبی و لس‌آنجلس حالا در مکزیک اجرای برنامه می‌کند، چندان از جدایی‌‌اش ناراحت نیست. شایک ۲۹ ساله می‌گوید برخلاف خیلی‌ها که تصور می‌کنند حالم بد است، این‌طور نیست: «قلبم به خوبی کار می‌کند! من آدم بسیار مثبت‌اندیشی هستم.»

* زنی خوشحالم

شایک برای اینکه به شایعات مبنی بر اینکه او از این جدایی ناراحت است پایان دهد، می‌گوید: «زندگی من فوق‌‌العاده است! شکایتی از خودم و این زندگی ندارم. من زنی بسیار خوشحالم.»
ایرینا با این حال وقتی صحبت از کریستیانو رونالدو می‌شود، پاسخ‌های تلخی دارد. او درباره جدایی‌‌اش از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال‌مادرید گفت: «اگر تو با کسی رابطه نامزدی داری، این رابطه باید خوب باشد ولی اگر این رابطه خوب نبود، دیگر دلیلی برای حفظ آن وجود ندارد و باید آن را قطع کنی. داستان و ماجرای عشقی، ماجرای سخت و دشواری است، بنابراین تو باید به خوبی بدانی که می‌خواهی چه مردی کنارت باشد و از این گذشته باید ارزش‌های خودت را هم به خوبی بدانی.»

* مرد ایده‌آل

شایک در پاسخ به این سؤال که به نظر شما مرد ایده‌آل چه کسی است، گفت: «مردی که وفادار، صادق و جنتلمن باشد و بداند چطور به زن‌ها احترام بگذارد. راستش من فکر می‌کردم مرده ایده‌آلم را پیدا کرده‌ام ولی… نه. این‌طور نبود.»

البته ایرینا شایک پیشتر هم به دوستان نزدیکش از خیانت مکرر رونالدو حرف زده و دلیل جدایی‌‌اش را این مورد دانسته بود. با این حال دخالت‌های مادر رونالدو و صحبت‌هایی در رسانه‌ها مبنی بر اینکه شایک نمی‌تواند مادر خوبی برای فرزند کریس باشد هم مزید بر علت شد تا نامزدی ۵ ساله کریستیانو رونالدو و ایرینا شایک به هم بخورد.
کریس رونالدو مدتی پیش در واکنش به، به هم زدن نامزدی‌‌اش گفت: «هر دوی ما به این نتیجه رسیدیم که قطع شدن این رابطه بهتر از تداوم آن است. من برای ایرینا هر جا که باشد، آرزوی خوشبختی می‌کنم.»

۲.۶/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *