پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ قبل از ظهر به وقت تهران

حبس ابد برای خوردن گوشت گاو در هند! +عکس

در ایالت گجرات هندوستان به تازگی قانونی تصویب شده است که مجازات افرادی که اقدام به کشتن و یا خوردن گوشت گاو می کنند را از جریمه نقدی به حبس ابد تغییر می دهد!

https://dustaan.com/files/uploads/-000//1/www.dustaan.com-مجله-اینترنتی-1489662084.jpg

به گزارش مجله خبری دوستان : در طول تاریخ هندوستان این سنگین ترین مجازاتی است که برای کشتن، خوردن و یا صادرات گوشت گاو در نظر گرفته شده است.

یک مقام هندی با تایید خبرفوق عنوان کرده است که در گذشته جریمه کشتن گاو  تنها ۶۲۲ پوند و یا نهایتاً تحمل ۷ سال زندان بوده است، که به هیچ عنوان بازدارنده نبوده و باید تجدید نظری در ان صورت می گرفت!

وی در ادامه گفت: ما در دولت محلی ایالت گجرات سعی داریم قوانین سختگیرانه تری را برای مقابله با کشتن گاو ها اعمال کنیم. با اجرایی شدن این قانون جدید، افرادی که گاو ها را بکشند و یا گوشت آنها را خرید و فروش کنند باید تا اخر عمر خود را در پشت میله های زندان سپری کنند، علاوه بر ان تمامی اموال انان نیز مصادره خواهد شد!

کشور هند دارای ۲۹ ایالت است که در حال حاضر در ۸ ایالت خوردن گوشت گاو جرم محسوب شده و با افراد خاطی برخورد سختی صورت می گیرد. در بقیه ایالات مردم به صورت عادی گوشت گاو مصرف می کنند و هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

در ۸ ایالتی که عنوان شد گاو موجود بسیار مقدسی محسوب می شود و بعضاً ان را به عنوان خدا عبادت می کنند!

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *