پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۳ بعد از ظهر به وقت تهران

حادثه‌ وحشتناک فرو رفتن‌ میلگرد‌ در‌ بدن‌ نگهبان‌ جوان

معاون عملیات آتش نشانی مشهد از امداد‌رسانی گروه های نجات ۲ ایستگاه آتش‌نشانی مشهد به نگهبان سانحه دیده در یک پروژه ساختمانی در شرق این شهر خبر داد.

پیش‌نویس خودکار

به گزارش  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد محمد جواد سبحانی با بیان این مطلب گفت : به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر سقوط نگهبان یک ساختمان در حال احداث روی میلگردهای این پروژه ساختمانی ستاد فرماندهی بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه های ۶ و ۲ را به محل حادثه در بولوار میرزا کوچک خان ، اعزام کرد. معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: پس از رسیدن نیروهای امدادی در محل مشخص شد در حادثه مذکور، نگهبان ۲۱ ساله این پروژه هنگام تردد به دلیل نامعلومی دچار حادثه می شود و از ارتفاع حدود ۱۰ متری به داخل گودبرداری سقوط می کند که متاسفانه یک عدد میلگرد به طرز دلخراشی در بدن این فرد فرو می رود و موجب مصدومیت شدید وی  می شود.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد تصریح کرد: این نگهبان جوان که از ناحیه ران پا و شکم به سختی زخمی شده بود، بلافاصله توسط آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شد و سپس گروهی دیگر از نجاتگران آتش نشانی با حضور در بیمارستان شهید هاشمی نژاد  تحت نظارت پزشکان در اتاق عمل عملیات نهایی برش زدن باقی مانده میلگرد فرو رفته در بدن این فرد را با موفقیت انجام دادند.

بر اساس آخرین اخبار این میله در اتاق عمل از بدن  این جوان بیرون کشیده شده است .

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *