پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ بعد از ظهر به وقت تهران

جو مجلس دهم خیلی زود خانم نماینده را گرفت!

پروانه سلحشوری نماینده اصلاح طلب منتخب مردم تهران در گفتگو با خبرنگار روزنامه ایتالیایی کوریره دلاسرا بر خلاف آموزه های اسلامی  وقانون گفته است: انتخاب حجاب و پوشش را امری شخصی می دانم (نه یک امر اجباری) حق انتخاب پوشش یک حق ابتدایی برای زنان است و زمان خیلی چیزها را تغییر خواهد داد!!!
پروانه سلحشوری جو مجلس دهم خیلی زود خانم نماینده را گرفت!

جام نیوز نوشت : این سخنان عجیب به سرعت در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده داشت و موجب اعتراض مردم شد.

همین امر باعث شد سلحشوری به این مصاحبه واکنش دهد.

سلحشوری، ضمن ابراز ناخرسندی شدید از شیوه تدوین مصاحبه و منقطع کردن سخنانش توسط رسانه مذکور گفت: آنچه که منتشر شده تنها بخشی اندک از گفتگوی بنده با خبرنگار مذکور بود.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم اظهار داشت: رعایت حجاب به عنوان یکی از دستورات دین مبین اسلام، برای زنان مسلمان امری ضروی و برخاسته از اعتقادات قلبی آنان است. هرچند ممکن است در شیوه اجرای این اصل، اختلاف سلایقی وجود داشته باشد، اما التزام به آن از سوی زنان مسلمان ایرانی امری بدیهی است.

سلحشوری افزود: بنده به عنوان یک زن مسلمان، پوشیدن چادر را مصداق بارز رعایت حجاب می دانم. حال ممکن است برخی ها پوشیدن مانتو و روسری را در رعایت این اصل، کافی بدانند. این، همان اختلاف سلایقی است که ممکن است وجود داشته باشد اما در اصل رعایت حجاب هیچ تشکیکی نمی توان و نباید داشت.

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. وین واعظان که چنین جلوه در منبر می کنند چو به خلوت می روند ان کار دگر می کنند بهتر بود این نماینده محترم هنگام تبلیغ عکس بدون حجاب خود را منتشر می کرد تا مشخص شود چه کسی به وی رای میداد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *