سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۰ بعد از ظهر به وقت تهران

جولان قایق های لوکس تویوتا در دریا +عکس

قایق های فوق لوکس و مدرن کمپانی تویوتا از یک موتور ۳ لیتری با خروجی ۲۵۶ اسب‌ بخار بهره می‌ برد که تقریبا کمی بیشتر از یک گلف GTI به حساب می‌آید.

به گزارش عصرایران، زمانی که نام هیبردی مطرح می‌شود، چه نامی به ذهنتان خطور می‌کند؟ از آنجایی که اولین ابزار شناخته شده با این فناوری از سرزمین ژاپن و از کارخانه تویوتا ظهور کرد، بهترین نام برای اعلام یک هیبریدی پریوس است. اما اینک تویوتا قصد دارد با یک هیبریدی جدید روی آبها جولان دهد.

ژاپنی‌ها قصد دارند با ساخت یک قایقی هیبریدی حسن نیت خود به طبیعت و محیط زیست را روی دریا نیز نشان دهند. آنها این سامانه دریایی خود را “پونام- ۲۸V” نامیده‌اند. اما شاید پریوس دریایی نامی زیباتر برای این مدل دریا نورد باشد.

جولان تویوتا در دریا /عکس
جولان قایق های لوکس تویوتا در دریا +عکس

این قایق به عنوان اولین ساخته هیبریدی تفریحی ژاپن نام گرفته و به دنبال دو قایق بزرگتر با همین نام‌های کسل‌کننده ارائه می‌شود. از این قایق هیبریدی در اسکله توکیو در طول بازی‌های المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۰ استفاده خواهد شد.

تنظیمات این قایق بسیار ایده‌آل و زیباست و بسیار جذاب‌تر از خودروهای هیبریدی تویوتا از آب درآمده است. این قایق از یک موتور ۳ لیتری با خروجی ۲۵۶ اسب‌بخار بهره می‌برد که تقریبا کمی بیشتر از یک گلف GTI به حساب می‌آید. این موتور  ۳ لیتری با یک موتور الکتریکی در هماهنگی است که گشتاور آن به ۳۵۰ نیوتن‌متر می‌رسد.

مانند تمام هیبریدی‌های جهان این قایق نیز در حالت غیر‌سوختی آلایندگی در حد صفر داشته و می‌توتند مسافت‌های کوتاه با سرعت کم را طی کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *