چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹ بعد از ظهر به وقت تهران

جولان زلاتان ابراهیموویچ با خودروی افسانه ای لافراری +تصاویر

برای کسی که سالانه بیش از ۲۵ میلیون دلار درآمد دارد خریدن خورویی لوکس و افسانه ای مانند لافراری کار عجیبی نیست ، این مسئله برای زلاتان ابراهیموویچ بازیکن تیم منچستریونایتد صادق است. 

www.dustaan.com-جولان زلاتان ابراهیموویچ با خودروی افسانه ای لافراری +تصاویر

دانش > فناوری – زمانی که کسی هر سال حدود ۲۵ میلیون دلار درآمد داشته باشد خریدن خودرویی مانند لافراری هم ساده به نظر می‌رسد. این مسئله به خوبی درباره زلاتان ابراهیموویچ،مهاجم منچستر یونایتد صادق است.

به گزارش خبرآنلاین،چند روز پیش این فوتبالیست مشهور در هنگام رانندگی با فراری لافراری زرد رنگ خود در استکهلم سوئد دیده شده است. ابراهیمویچ در زمان بازی در منچستریونایتد درآمد سالانه ۲۴٫۳۷ میلیون دلار داشت. البته او اخیراً به خاطر مصدومیت کاهش دستمزد مواجه شده و درآمد سالانه او تنها ۸٫۷ میلیون دلار است! لافراری (LaFerrari)یک خودروی سوپر اسپرت الکتریکی-بنزینی تنفس طبیعی ساخت کمپانی فراری است. تولید این خودرو با قیمت تخمینی ۱/۳۸ میلیون دلار از سال ۲۰۱۴ آغاز شده است.

www.dustaan.com-جولان زلاتان ابراهیموویچ با خودروی افسانه ای لافراری +تصاویر

رقبای اصلی این خودرو پاگانی هوایرا، بوگاتی شیرون،لامبورگینی وننوو مک لارن‌پی۱ به حساب می‌آیند. این خودرو از دو موتور معمولی و الکتریکی بهره می‌برد. موتور معمولی آن یک پیشرانه ۶۲۶۲ سی‌سی ۱۲ سیلندر V شکل است که ۷۹۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و گشتاور آن به ۷۰۰ نیوتن‌متر می‌رسد. یک موتور الکتریکی ۲۶ کیلوگرمی زیر صندلیهای عقب تعبیه شده که ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن‌متر به پیشرانه این خودرو می‌افزاید. به این ترتیب این خودرو مجموعاً از پیشرانه کم‌نظیر ۹۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۹۷۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد.

www.dustaan.com-جولان زلاتان ابراهیموویچ با خودروی افسانه ای لافراری +تصاویر

لافراری ۲۰۱۷، به مدد پیشرانه قدرتمند خود برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت، تنها به ۲٫۸ ثانیه زمان نیاز دارد. همچنین بیشینه سرعت آن به ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

جولان زلاتان ابراهیموویچ با خودروی افسانه ای لافراری

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *