جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۵ قبل از ظهر به وقت تهران

جوان ۲۵ ساله خانه یک زن را به آتش کشید!

https://static1.jamaran.ir/servev2/dPtBelB3dsPB/PBG64w6wfqErp47D1W9w0Jpfa8fpMiBcptkcLd6IQr4,/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C.png

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در آبان ۹۷ وقوع یک آتش سوزی در یک واحد مسکونی در خیابان چهاردهم معصوم اعلام شد.

کارآگاهان ضمن شناسایی دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی جوانی حدودا ۲۵ ساله شدند که به سمت ساختمان محل وقوع آتش سوزی رفته و دقایقی قبل از شعله ور شدن آتش از آنجا شده است.

شاکیه جوان را مورد شناسایی قرار داد و گفت: چهارسال پیش در محدوده چهارراه سیروس به جوانی آشنا شدم که در آنجا دست فروشی می‌کرد؛ به او پیشنهاد دادم تا در اتاقکی که در محل سکونتم دارم که می تواند در آنجا زندگی و استراحت کند؛ این جوان پیشنهاد و دعوت مرا قبول کرد تا اینکه به عنوان طلبکار از من درخواست پول کرد! و من نیز به همین علت با او درگیر شده و او را از خانه ام بیرون کردم.

پسر جوان پس از دستگیری صراحتا به آتش زدن خانه‌ی شاکیه اعتراف کرد و گفت:

وی مرا به عنوان کارگر خدماتی به خانهی مردم می فرستاد حتی شاکیه مرا برای انجام کارهای کشاورزی به شمال می‌فرستاد اما با این وجود هیچگونه پولی بابت کارکردن در خانه های مردم به من پرداخت نکرد.

شب حادثه زمانیکه او از خانه خارج شد وارد خانه شده، با بنزین آنجا را آتش زده و به سرعت با موتورسیکلت از محل دور شدم./ حوادث تهران

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *