جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ قبل از ظهر به وقت تهران

جوان ارومیه ای قربانی زود هنگام حوادث چهارشنبه سوری شد

جوان ارومیه ای قربانی زودهنگام حوادث چهارشنبه سوری شد/مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: یک جوان ۲۷ ساله در این شهرستان به دلیل انفجار مواد محترقه دست ساز چشمانش را از دست داد و وضعیت جسمانی وخیمی دارد.

جوان ارومیه ای قربانی زودهنگام حوادث چهارشنبه سوری شد

جوان ارومیه ای قربانی زود هنگام حوادث چهارشنبه سوری شد

ابراهیم شاد قوشچی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۱۰:۱۵ امروز با کسب خبری مبنی بر انفجار مواد محترقه در بدن یک شخص در خیابان تربیت ارومیه، اکیپ های آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این جوان مواد محترقه را در زیر لباسش جاسازی کرده بود، اظهار کرد: این مواد دست ساز در زمان بالا بردن کرکره مغازه و در اثر گرمای بدن و ایجاد جرقه منفجر شده بود.
وی ادامه داد: با وجود تاکید جدی مسئولان در خصوص استفاده نکردن از مواد محترقه برخی از مردم نسبت به حوادث ناشی از این مواد بی توجه هستند.

وی از مردم خواست تا با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از استفاده از مواد محترقه و منفجره، چهارشنبه سوری خود و خانواده هایشان را به گریه و عزا تبدیل نکنند.

شاد قوشچی تاکید کرد: جوانان نباید مواد محترقه و منفجره را در زیر لباس هایشان پنهان کنند زیرا این مواد در اثر گرمای بدن آتش می گیرد.

به گزارش ایرنا از ۲۲ تا ۲۷ اسفند سال گذشته ۲۹۸ نفر در آذربایجان غربی بر اثر استفاده از مواد محترقه دچار حادثه شدند که حدود ۶۰ درصد از این افراد در رده سنی جوان و نوجوان قرار داشتند.
شهر ارومیه نزدیک به ۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و در سطح ۱۰ هزار هکتاری آن ۱۰ ایستگاه آتش نشانی فعال است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *