جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۱ بعد از ظهر به وقت تهران

جواد خیابانی : بنده نوکری مردم را خواهم کرد

مجله انلاین دوستان :    جواد خیابانی پس از ثبت‌نام انتخابات مجلس دهم نسبت به برخی مطالب مطرح‌شده در شبکه‌های مجازی پاسخ داد.

 

اخبار,اخبار ورزشی, جواد خیابانی

 

پس‌ازآنکه روز گذشته با حضور در ستاد انتخابات شهرستان کرج به‌طور رسمی برای شرکت در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابی کرج ثبت‌نام به عمل آورد، با حضور در گروه فضا مجازی خبرگزاری خبر آنلاین البرز در پاسخ به سؤالی مبنی بر نظرش در خصوص برخی واکنش‌ها نسبت به کاندیداتوری وی که از سوی برخی کاربران اینترنتی مطرح‌شده است، اظهار داشت: من هر جمله و کلمه‌ای از مردم کشورم را دوست دارم.

اخبار ورزشی/ وی طرح برخی از این مطالب که بعضاً با چاشنی طنز همراه هستند را هجمه ندانست و گفت: همین مردم بودند که مرا به اینجا رساندند و به همه آن‌ها مدیون هستم.

این گزارشگر باسابقه فوتبال کشور تأکید کرد: امیدوارم همه باهم مهربان‌تر شویم.

خیابانی در ادامه در واکنش به سایر سؤالات در خصوص ثبت‌نام وی برای مجلس دهم تأکید کرد: اجازه دهید تا کسب تکلیف از مراجع قانونی در این‌ باره صحبت نکنم.

وی خاطرنشان کرد: بنده نوکری مردم را خواهم کرد.

خیابانی در ادامه در واکنش به پیام یکی از کاربران مبنی بر اظهارنظر یکی از نمایندگان مجلس که از جامعه هنرمندان سینما به شمار می‌رود، مبنی بر اینکه چون از سیاست اطلاعات چندانی نداشته است در طول چهار سال نمایندگی‌ در مجلس به چرت زدن مشغول بوده، گفت: مطمئن باشید من در مجلس چرت نخواهم زد!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *