پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹ بعد از ظهر به وقت تهران

جهانگیری: کشور را با همکاری دانشگاه ها از دشواری ها عبور دهیم

معاون اول رییس جمهوری، شرایط ایران را خطیر و دشوار توصیف کرد و گفت: در چنین وضعیتی چشم امید به دانشگاه ها است، کشور را باید با همکاری آنها از دشواری ها عبور دهیم.

البته به معنای این نیست که همه عواملی که وجود دارد، تهدید است بلکه فرصت های خوبی می توان از دل شرایط سخت بیرون آورد و همان طور که خداوند امید داده بعد از هر مشکلی آسانی است.

تجربه کشورهای مختلف و جهانی نشان داده که تحولات بزرگ از دل شرایط سخت و دشوار خارج می شود و باید به دنبال این باشیم که تحولات بزرگ در این شرایط سخت به وجود آید.

اگر به دنبال توسعه همه جانبه و پایدار هستیم محور آن می تواند توسعه درون زا و ملی باشد و مهم ترین نقطه کانونی اقتصاد مقاومتی توجه به ظرفیت های داخلی کشور است.

در شرایطی قرار گرفته ایم که قدرتی به نام آمریکا با مدیریتی که بر آن حاکم است، فکر می کند با ایران با نبردی از نوع نظامی وارد نشود بلکه با نوع جنگ نرم وارد شود.

آمریکا فکر می کند اقتصاد برتر را دارد و با استفاده از قدرت خود به کشورها فشار می آورد تا ایران را زمین گیر کند و از سوی دیگر از قدرت رسانه ای خود استفاده می کند تا افکار ایرانیان را به نوعی تحت تاثیر قرار دهد./خبرانلاین

https://gdb.rferl.org/612CE88A-7E7F-4860-8667-0446A87755C6_w1023_r1_s.jpg

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *