پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۷ قبل از ظهر به وقت تهران

جنگ سرد سینمایی: روس‌ها علیه سفر فضایی تام کروز!

یکی از مهمترین آثاری که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری تام کروز بود که به کارگردانی داگ لیمن («لبه فردا») ساخته خواهد شد. جزئیات چندانی از این پروژِه ارائه نشده به جز اینکه احتمالا اولین فیلم داستانی هالیوودی باشد که دربخشی از آن در فضا و ایستگاه بین‌المللی فضایی ساخته خواهد شد. بسیاری از نام‌ها از جمله ایلان ماسک و شرکت فضایی‌اش اسپیس اکس به عنوان عناصر دخیل در این فیلم نام برده شده‌اند. اما حالا به نظر می‌رسد روس‌ها قصد دارند این افتخار را از تام کروز بگیرند.

جنگ سرد سینمایی: روس‌ها علیه سفر فضایی تام کروز!

آن طور که اسکای نیوز گزارش داده شبکه یک روسیه در کنار آژانس فضایی روسیه (روسکازموس) برای ساختن فیلمی به نام «چلنجر» به دنبال یک بازیگر زن هستند که در اکتبر ۲۰۲۱ او را به ایستگاه فضایی بین‌المللی بفرستند.
گفته می‌شود روس‌ها به دنبال یک بازیگرهستند که توانایی‌های فیزیکی این نقش را داشته باشد و در نتیجه علاوه بر بازیگران حرفه‌ای به دنبال پیدا کردن بازیگرهایی از طریق تست‌های بازیگری هستند. طبق اعلامیه تست بازیگری این فیلم، آن‌ها به دنبال بازیگری زنی هستند که بین سن ۲۵ تا ۴۰ سال و بین ۵۰ تا ۷۰ کیلو باشد و قادر باشد ۱ کیلومتر را زیر ۳ دقیقه و نیم بدود و همچنین توانایی انجام شنای ۸۰۰ متر آزاد را زیر ۲۰ دقیقه داشته باشد و بتواند از تخته ۳ متری شیرجه انجام دهد.

کروز به دنبال این است که زنجیره فیلم‌های اکشنش از جمله قسمت جدید فیلم «تاپ گان» و «ماموریت غیرممکن» را با این پروژه فضایی به مرحله جدیدی ببرد اما به نظر می‌آید جنگ سردی بین هالیوود و سینمای روسیه درگرفته که ممکن است اولین بودن کروز را زیر سوال ببرد./سینمادیلی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *