شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۴ قبل از ظهر به وقت تهران

تصاویر: صحنه‌ای که کودکان یمنی را شوکه کرد

جنگنده های آل سعود در ادامه جنایات وحشیانه و غیر انسانی خود با حمله به مناطق مختلف یمن، تأسیسات شهری، بیمارستانها، خانه ها و مدارس را مورد هدف قرار دادند …

در جدیدترین حملات تجاوزکارانه عربستان به یمن، یک مدرسه در صعده، یک مزرعه در حجه و یک سالن عروسی در الحدیده منهدم شد، و شماری از شهروندان شهید و یا زخمی شدند.
مردم یمن خشم خود را از حمله هوایی آل سعود به تاسیسات زیر بنایی و ادامه حملات ددمنشانه در ۱۸ ماه گذشته ابراز نمودند.
یک کودک یمنی وقتی به مدرسه اش رفت شوکه شد، زیرا دریافت که آن مدرسه در حملات هوایی سعودی ویران شده است.
این مدرسه در بخش سحار واقع در استان صعده قرار داشت، که چهار حمله هوایی سعودی آن را به طور کامل نابود ساخت.
این یکی از ۲۰۰ مدرسه ای است که آل سعود آن را در صعده منهدم کرده است.
یک سالن نمایش و عروسی در استان الحدیده هدف حمله هوایی قرار گرفت و تخریب شد که مردم آن را طرح آل سعود جهت انهدام کامل تاسیسات زیربنایی یمن دانستند.
چند حمله هوایی به خانه ای در یک مزرعه در بخش حرض در استان حجه به شهادت و زخمی شدن شماری شهروند بی دفاع و حتی تلف شدن دام آنان انجامید.
نیروهای مشترک یمنی تلاش مزدوران آل سعود برای پیشروی در منطقه کرش در استان لحج را ناکام گذاشته و دهها نفر از آنان در جریان درگیری با قبایل همدان در استان الجوف کشته و زخمی شدند.
نیروهای یمنی دو سرباز سعودی را در پایگاه نهوقه در نجران با قناصه هدف قرار دادند و تجمع سربازان مزبور را در این پایگاه گلوله باران کردند.
نیروهای مشترک یمنی همچنین پایگاه فریضه در منطقه الخوبه در استان جیزان در جنوب عربستان را تصرف، و پایگاه القائم و معهد القرن را گلوله باران کردند.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *