پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۹ قبل از ظهر به وقت تهران

جنون اوباش در شمال کشور!

تابناک: اراذل و اوباشی که پیش از این از دوربین گریزان بودند و سعی می‌کردند، چهره‌شان پنهان بماند و شناسایی نشوند، حالا آنقدر تغییر رویه داده اند که ترجیح می‌دهند حین حمله به این و آن و بلا آوردن بر سر یکدیگر و ملت، یکی را مأمور کنند با دوربین از کردارشان فیلم بگیرد!

https://dustaan.com/files/uploads/2016/01/dustaan.com-اخبار-خبر-روز-حوادث-سیاسی-فرارو-خبرپو-شهرخبر-ایسنا-داعش-4061045_974.jpgبه تازگی سلسه کلیپ هایی از برخی اراذل و اوباش در شمال کشور  منتشر شده که هم خوفناک و ترس آور است و هم گویی در ضدیت با اقدامات مأموران قانون تهیه و منتشر می‌شود.

کلیپ هایی نگران کننده که در اغلبشان اراذل و اوباش بی هیچ واهمه از به تصویر کشیده شدن چهره و احتمال شناسایی شان، اقدامات رعب آور می زنند، به وحشیانه ترین شکل ممکن به دیگران آسیب می‌رسانند، در فحاشی هیچ حد و حدودی نگه نمی‌دارند و نوعی رقابت سیاه با یکدیگر دارند؛ اینقدر که پیش از فیلمبرداری نیمه برهنه می‌شوند تا خالکوبی های فراوان روی تنشان را به دوربین نشان دهند و برای رقبا خط و نشان بکشند!!!

البته این تنها تغییر اراذل و اوباش فعلی نیست، بلکه نیم نگاهی به کلیپ های منتشره، نشان می‌دهد که ایشان دیگر به سلاح های سنتی هم اکتفا نمی‌کنند، بلکه ترجیح می‌دهند در فیلم هایشان، جز چاقو و قمه، اسلحه به دست هم ظاهر شوند؛ ولو در حد تیر اندازی هوایی در انتهای کلیپ! رویه ای که ظاهرا برای برخی اراذل و اوباش بسیار عادی است.

امیدواریم با اقدام سریع و قاطعانه پلیس این اقدامات خشونت آمیز و غیر انسانی عده ای اراذل و اوباش خاتمه یابد و این افراد به دست قانون سپرده شوند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *