سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۵ قبل از ظهر به وقت تهران

جنجال های رابطه نامشروع فوتبالیست مشهور با زن برادرش +عکس

جنجال های رابطه نامشروع رایان گیگز بازیکن سابق منچستریونایتد با زن برادرش تمامی ندارد، در تازه ترین جنجالپدر این بازیکن به شدت به دلیل این رابطه شیطانی به پسرش تاخته است.

رایان گیگز روز دوشنبه رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ولز انتخاب شد.اسطوره فوتبال ولز و منچستریونایتد هر چقدر در دوران فوتبال خود بازیکن موفقی بوده در زندگی شخصی با مشکلات زیادی روبرو بوده است.

رایان گیگز مدت‌هاست با پدرش (دنی ویلسون) رابطه خوبی نداشته است و بعد از طلاق پدر و مادرش تصمیم گرفت تا نام خانوادگی مادرش یعنی گیگز را برای خود انتخاب کند.

http://www.irannaz.com/user_files/image/image31/0.995506001314413833_irannaz_com.jpg

جنجال های رابطه نامشروع فوتبالیست مشهور با زن برادرش

بعد از رسوایی رایان گیگز و رابطه نامشروع با همسر برادرش که وجهه بدی از گیگز در رسانه‌ها مخابره کرد، رابطه او با پدرش بدتر هم شد. پدر گیگز از او خواست تا به خاطر اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کند ولی او حاضر به این کار نشد.

دنی ویلسون پدر رایان گیگز در رابطه با انتخاب فرزندش به عنوان سرمربی تیم ملی ولز گفت:‌ من اول از همه باید بگویم که او را پسر خودم هم نمی‌دانم که بخواهم اسمش را بر زبان بیاورم و در این مصاحبه به او بازیکن سابق خواهم گفت. او به جای اینکه حامی برادر خود باشد، به بدترین شکل ممکن به او خیانت کرد و از پشت به او خنجر زد و حتی حاضر به عذرخواهی هم نشده است.

وی افزود: من باید به خاطر افتخاراتی که او کسب کرده است یک پدر خوشحال باشم و به فرزندم افتخار کنم ولی الان خجالت می‌کشم که او پسر من است. او باید به فکر هتل داری در منچستر و کارشناسی داوری باشد. هر وقت هم تلویزیون او را نشان می دهد من و همه اعضای خانواده تلویزیون را خاموش می‌کنیم.

ویلسون ادامه داد: سرمربی تیم ملی ولز باید کسی باشد که همه به او احترام بگذارند نه یک آدم مثل او که بوی انزجارکننده‌ای می دهد.

۲/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *