سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳ بعد از ظهر به وقت تهران

جنجال نشریه لهستانی با تصویر “تجاوز اسلامی به اروپا”! +عکس

یک هفته‌نامه مشهور لهستانی با چاپ تصویری روی جلد آخرین شماره خود به موضوع بحران پناهجویی در اروپا پرداخته است. تصویر روی جلد این هفته‌نامه خشم بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است.

به گزارش سایت آمریکایی دیلی کالر، این نشریه لهستانی که بخاطر انتشار مقالات جنجالی شهرت دارد، در شماره ماقبل خود عکس نخست وزیر لهستان را با حجاب اسلامی انداخته بود که بمب حمل می کرد.

اما این هفته‌نامه روی جلد جدیدترین شماره خود تصویر یک دختر سفیدپوست را منتشر کرده است؛ در حالی که پرچم اروپا بر تن دارد و مورد هجوم دست‌هایی با پوست تیره قرار گرفته است.

هفته‌نامه wSieci با این تصویر که تیتر “تجاوز اسلامی اروپا” را یدک می‌کشد به بحران پناهجویی در اتحادیه پرداخته است.

این نشریه لهستانی دولت آلمان را متهم می کند که قصد دارد با اجازه دادن به مهاجران خارجی برای ورود به اروپا، کارگران ارزان قیمت برای صنایع آلمان فراهم کند.

این مجله به رویدادهای سال نو میلادی در شهر کلن آلمان اشاره دارد که زنان مورد اذیت و آزار مردانی قرار گرفتند که ادعا شد در بین انها مهاجران سوری هم دیده شدند.

تصویر و تیتر روی جلد هفته‌نامه wSieci خشم بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است. بسیاری از کاربران توییتر این تصویر را با پلاکاردهای دوران حکومت فاشیست‌ها در ایتالیا یا حکومت نازی‌ها در آلمان برای تبلیغ علیه خارجی‌ها مقایسه کرده‌اند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *