جمعه , ۱۰ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۴ قبل از ظهر به وقت تهران

جنایتی هولناک در مشهد/ پسری جوان سر بریده پدرش ‌را‌ در‌ حمام ‌گذاشت!

جوان مجردی که با پدر و مادرش زندگی می کرد، به دلیل نامعلومی پدرش را کشت و سر بریده او را درون تشت پلاستیکی حمام گذاشت.

 

جنایتی هولناک در مشهد/ پسری جوان سر بریده پدرش ‌را‌ در‌ حمام ‌گذاشت!

به گزارش خراسان، این حادثه وحشتناک، اوایل بامداد روز گذشته در توس۶۵ هنگامی  به وقوع پیوست که دختری پدر و مادرش را به منزل خودش دعوت کرد اما مرد ۶۲ ساله کارگر که شب هنگام از سر کار به منزلش بازگشته بود، از همسرش خواست اجازه دهد او استراحت کند و به منزل دخترش نرود! زن میان سال هم پذیرفت، چرا که می دانست شوهرش بسیار خسته از سر کار آمده است.

گزارش خراسان حاکی است، در حالی این زن راهی منزل دخترش شد که تصور می کرد پسرش نیز حوصله رفتن به مهمانی را ندارد. چند ساعت بعد، زن میان سال در حالی منزل دخترش را ترک کرد که شب از نیمه گذشته بود. او به خیابان توس۶۵ وارد شد اما هرچه در زد هیچ کس در حیاط را باز نکرد. او به ناچار کلید در حیاط را بیرون آورد و داخل منزل رفت ولی ناگهان فریاد دلخراشش همسایگان را به کوچه کشید. پیکر غرق در خون شوهرش درون حمام افتاده بود و سر بریده اش نیز داخل تشت پلاستیکی قرار داشت. چند دقیقه بعد با حضور نیروهای انتظامی و قاضی ویژه قتل عمد در محل وقوع جنایت، تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد که پسر جوان پیرمرد مرتکب این جنایت وحشتناک شده و از محل گریخته است.

بنابراین به دستور مقام قضایی، گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به سرپرستی سرهنگ علی بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد) وارد عمل شدند و به تحقیق در این باره پرداختندکه  در نهایت شامگاه روز گذشته این پسر جوان دستگیر شد.

بررسی های مقدماتی نشان می داد، پسر جوان که دارای سابقه بیماری اعصاب و روان است، شب هنگام به منزل بازگشته و با ضربات متعدد چاقو پدرش را در پذیرایی به قتل رسانده و سپس پیکر بی جان او را به درون حمام برده و سرش را جدا کرده است. تحقیقات بیشتر در این باره با دستور علی اکبر احمدی نژاد همچنان ادامه دارد.

۳.۶/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *