سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۷ قبل از ظهر به وقت تهران

جناب خان در روسیه تیم ملی را همراهی می کند! +عکس

مهدی تاج با محمد بحرانی صدا پیشه جناب خان و تهیه کننده خندوانه امروز ملاقات کرد و قرار شد جناب خان در روسیه تیم ملی را همراهی کند!

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سیدعلی احمدی، تهیه کننده برنامه خندوانه به همراه محمد بحرانی، صداپیشه شخصیت جناب خان امروز (شنبه) با حضور در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال با مهدی تاج دیدار و گفت وگو کردند.
در این دیدار، تهیه کننده خندوانه طرح عوامل ساخت این برنامه مبنی بر حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ را به اطلاع ریاست فدراسیون فوتبال رساند و گفت: برنامه ریزی جهت آغاز پخش دوباره خندوانه از مدت ها پیش آغاز شده و خوشحالیم دور جدید پخش این برنامه با رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تقارن پیدا کرده است.
احمدی تصریح کرد: خندوانه مانند گذشته تلاش می کند فضای پرنشاطی را برای خانواده های ایرانی فراهم سازد و از آنجا که بحث تیم ملی در این روزها در بالاترین سطح علاقه برای هموطنان عزیزمان قرار دارد، جام جهانی به استودیوی خندوانه راه خواهد یافت.
محمد بحرانی، صداپیشه شخصیت جناب خان هم در این دیدار گفت: جناب خان پس از یک سال و نیم دوری به روی آنتن برمی گردد و اینکه این مسئله با حضور وی در نقش هواداری تیم ملی ایران همراه شود، اتفاق مهمی است. براین اساس، تلاش می کنیم در نهایت در آن روزها و شب های سرنوشت ساز حضور تیم ملی در روسیه، لحظات خاطره انگیزی را برای مردم خلق کنیم.
وی افزود: به عنوان یک فوتبالی می گویم تیم ملی در این سال ها هرگز در شرایطی قرار نداشته که امروز قرار دارد. این موضوع جای تبریک و مباهات به مردم و خانواده فوتبال کشور را دارد. امروز می بینیم که در افکار عمومی صحبت از صعود تیم ملی در گروه به این دشواری می شود و این نشان دهنده قدرت تیم ملی ماست. امیدوارم همه در کنار هم در حمایت از تیم ملی گام برداریم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *