پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۹ بعد از ظهر به وقت تهران

جلیلی رقیب احمدی‌نژاد نیست!

عضو جبهه ایستادگی گفت: بعید می‌دانم که احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ شرکت کند که سعید جلیلی رقیبی برای وی باشد.

%postname%

حسین کنعانی مقدم عضو جبهه ایستادگی در خصوص حمایت جامعه روحانیت در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ از حسن روحانی و تصمیم اصولگرایان در قبال این تصمیم اظهار داشت: اصولگرایان بعد از انتخابات مجلس دهم در قالب یک ائتلاف گسترده عمل می‌کنند و جامعه روحانیت مبارز هم جزئی از این ائتلاف است و قطعا نظری که آنها دارند مورد توجه همه قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: پیشنهادی به جامعه روحانیت داده شده و اصولگرایان باید با یکدیگر بر سر این موضوع تصمیم‌گیری کنند تا معلوم شود که آنها از روحانی حمایت می ‌‌‌‌‌‌‌کنند یا اینکه تصمیم دیگری می‌گیرند.

کنعانی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶  سعید جلیلی شرکت می‌کند و شنیده ها حاکی از حضور محمود احمدی نژاد هم است آیا سعید جلیلی رقیبی برای احمدی نژاد است؟، گفت: احتمال دارد سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶شرکت کند و اقای احمدی نژاد از وی حمایت کند، اما بعید می‌دانم که آقای احمدی نژاد خود در صحنه انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ شرکت کند که سعید جلیلی رقیبی برای وی  باشد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *