سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۳ بعد از ظهر به وقت تهران

جلوی رفتارهای فراقانونی در شبکه نمایش خانگی را بگیرید

خانه سینما طی نامه ای از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست همراهی با درخواست ۲۸ صنف سینمایی در مورد جلوگیری از انتقال مدیریت شبکه خانگی به صدا و سیما را کرد.

در متن نامه خطاب به وزیر ارشاد آمده: مدتهاست که همکاران خلاق و کارورز ما در اصناف سینمای ایران، کارشناسان و دوستداران فرهنگ و هنر کشور نگرانی های جدی و دردمندانه خود را از آشوبناکی فضای تولید در بسترهای تولید و نمایش خانگی و فضای مجازی به روشهای گوناگون اعلام می کنند.

اتکای به قانون و رفتار قانونی اولین و ساده ترین روش حل معضلات است. ما از جنابعالی در مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داریم بر حاکمیت قانون و روشهای قانونی مصرانه اقدام کنید و اجازه ندهید در ایامی که بحران کرونا هست و نیست پدیدآورندگان فرهنگی و هنری را در خطر قرار داده است و اکثریت عظیم همکاران ما با بحران بیکاری و بالتبع گرفتاری های معیشتی مواجه شده اند، رفتار فراقانونی و غیرکارشناسانه در زمینه نمایش خانگی و بسترهای جدید فراهم شده برای تولید را دچار بحران کند که بطور حتم در این مسیر حمایت‌های همه جانبه جامعه اصناف سینمایی کشور را نیز در کنار خود خواهید داشت.

هیأت مدیره خانه سینما در ادامه درخواست های صنفی اعضای خود و در حمایت تمام عیار از تقاضای آنان از جنابعالی می خواهد مسیر و فرصت جهش تولید را فراهم کنید در غیر اینصورت می بایست به آینده و همکاران ما پاسخگو باشید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *