شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۷ قبل از ظهر به وقت تهران

جشن شادی مهندس با شنل پیروزی + عکس

تیم پرسپولیس توانست با پیروزی سه بر یک برابر پیکان فاصله خود را با تیم های پایین تر از خود در صدر جدول نگه دارد، در دقیقه ۷۵ این بازی ئر حالی که تیم برانکو بازی را برده بود محسن مسلمان را از زمین بازی بیرون کشید و بشار رسن را جایگزین او کرد.

انگار شماره ۷۷ پرسپولیس هم پذیرفته که باید تمام توانش را برای ۷۵ دقیقه بازی کردن در ترکیب سرخ ها بگذارد.

مجله دوستان : برانکو در روزی که با کمبود هافبک مواجه بود ترکیب چهارنفره میانی اش را با ربیع خواه، نعمتی، مسلمان و حسین ماهینی چید. پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و با همین ترکیب دو گل به پیکان زد. برانکو اما با وجود بازی خوب بازیکنانش در دقیقه ۷۵ محسن مسلمان مهندس تیمش را از زمین بیرون کشید و به جای او بشار رسن پا به میدان گذاشت.

نکته جالب این بود که مسلمان در اولین بازی هایی که توسط برانکو در دقایق میانی نیمه دوم تعویض می شد، نارضایتی را می شد از چهره اش دید؛ اما انگار مهندس تسلیم شرایط فنی و تاکتیک های مدنظر برانکو باشد، چرا که این بار وقتی با تشویق جالب هواداران پرسپولیس در دقیقه ۷۵ به کنار خط آمد تا جایش را به بشاررسن بدهد نشانه ای از نارضایتی در او دیده نمی شد. مسلمان خیلی آرام روی نیمکت نشست و خودش را لای پتوی شیری رنگ پیچید. در انتهای بازی هم او مثل دیگر هم تیمی هایش این پیروزی را جشن گرفت و جالب است که این کار را با همان پتویی که مثل شنل پیروزی دور خودش پیچیده بود انجام داد.

اولین بازیکنی  که شادی اش را با او تقسیم کرد شجاع خلیل زاده بود که در این بازی نیز یک بازیکن پرتلاش و جنگجو بود و توانست در کنار سیدجلال خطرات پیکانی ها را دفع کند.

 

www.dustaan.com-جشن شادی مهندس با شنل پیروزی + عکس

 

www.dustaan.com-جشن شادی مهندس با شنل پیروزی + عکس

 

www.dustaan.com-جشن شادی مهندس با شنل پیروزی + عکس

 

ورزش۳

جشن شادی مهندس با شنل پیروزی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *