پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸ بعد از ظهر به وقت تهران

جزییات انهدام باند فاشیست‌‌ها در پایتخت/ سرکرده خطرناک به هلاکت رسید

مجله انلاین دوستان :  پلیس امنیت عمومی تهران موفق شد باند مخوف فاشیست‌ها را منهدم کند.

در اجرای دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۳۳ شهید مقدس مبنی بر جلب و دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح یک شهر تهران به هویت “بهنام” ۴۰ ساله به اتهام زورگیری ، آزار و اذیت و تجاوز به عنف ، حمل و نگهداری سلاح گرم و ضرب و جرح با استفاده از قمه و شمشیر که موجبات اخلال در نظم و امنیت و اسایش شهروندان را فراهم نموده بود، کارآگاهان پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ دست به کار شدند.
کارآگاهان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل اختفاء متهم در محدوده فلکه اول صادقیه، جهت دستگیری متهم عازم محل شدند.
متهم به محض رسیدن پلیس،‌ از طریق بالکن اقدام به فرار کرد و ماموران به دنبال وی دودیند و  با سردادن دستور ایست قصد متوقف کردن متهم را داشتند که بی‌نتیجه بود.
در ادامه عوامل پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با شلیک تیر هوایی آخرین هشدار خود را به گوش این اوباش خطرناک رساندند ولی او باز با بی‌توجهی به فرارش ادامه داد، تا اینکه ماموران بهنام را با ۲ تیر جنگی مورد هدف گلوله قرار دادند.
متهم شرور زمینگیر شد و ماموران سریعا عوامل اورژانس را به محل فراخواندند، ولی متهم که از ناحیه پا دچار جراحت شده بود، به دلیل شدت خونریزی در بیمارستان فوت کرد.
سرهنگ علیرضا لطفی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متهم فوت شده سرکردگی باند «فاشیست‌‌ها» را برعهده داشت و ۵ تن از اعضای باندش نیز در مخفیگاهش دستگیر شدند.
وی خاطر نشان کرد: مامواران پلیس از مخفیگاه متهم مقادیری مواد روانگردان،۹ قبضه قمه و نیمچه ، چهار عدد پایپ الوده به شیشه،یک دستگاه لب تاپ مستعمل مشکوک به سرقتی،مقدار حدودا ۳ کیلو پودر سفید رنگ مشکوک به پیش ساز شیشه؛چهار دستگاه گوشی تلفن همراه مستعمل و تعداد ۲ دستگاه خودرو ماکسیما سفید رنگ؛ یک خودرو پژو ۴۰۵؛یک دستگاه خودرو کیا سراتو؛یک دستگاه موتور سیکلت اپاچی کشف و ضبط شد.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *