پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸ بعد از ظهر به وقت تهران

جزئیات کودک آزاری در شادگان/ شکنجه دختر یتیم ۴ ساله با کابل برق توسط عموی سنگدل +عکس

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: کودک آزار شادگانی توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

سعید حاجیان در گفت و گو با مهر اظهارکرد: بلافاصله بعد از بستری کودک در بیمارستان توسط مادرش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفته و پس از هماهنگی قضایی، عموی حوراء در همان ساعت دستگیر و بلافاصله به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم برای طی کردن مراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد، افزود: حوراء که چند سالی پدر خود را از دست داده است تا حد بیهوشی توسط عموی خود با استفاده از کابل برق مورد شکنجه قرار گرفته بود.

وی اضافه کرد: همسایه ها که با گریه و زاری مادر حوراء متوجه تنبیه این کودک شدند به فوریتهای پزشکی و پلیس این حادثه را اطلاع دادند.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان گفت: حوراء دختر یتیم چهار ساله اکنون در بخش اطفال بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان بستری و حال عمومی وی خوب گزارش شده است.

شکنجه دختریتیم ۴ساله با کابل برق توسط عمویش

عموی سنگدل که دختربچه چهارساله‌ای را با کابل برق بشدت شکنجه کرده بود توسط پلیس شهرستان شادگان دستگیر شد.این کودک چهار ساله شادگانی به نام حورا که پدر خود را از دست داده و همراه مادرش در خانه عموی خود زندگی می‌کرد

او چنان با کابل برق تحت شکنجه عموی خود قرار گرفت که با کمک همسایه‌ها به بیمارستان منتقل شد و در بخش اطفال بیمارستان شهید معرفی‌زاده شهر شادگان بستری‌اش کردند.

فرماندار شادگان گفت:عموی این کودک بنا به شکایت مادر و همسایگان توسط پلیس دستگیر شده و هم‌اکنون در بازداشت است./ایران

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *