چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷ قبل از ظهر به وقت تهران

جزئیات هلاکت اعضای گروهک پژاک در مرزهای غربی

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تحرک گروه‌ها در مرزهای کشور ناکام مانده است، گفت: نیروی انتظامی در انسداد مرزها مجهز است و ماموران در مناطق حساس حضور دارند. سردار اشتری فرمانده ناجا

%postname%

سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران در ساری و در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش ایسنا درباره تحرکات گروه های تکفیری و داعش در مرزهای کشور، گفت: نیروی انتظامی در انسداد مرزها مجهز است و ماموران در مناطق حساس حضور دارند و در تامین امنیت تجهیزات فنی خوبی در اختیار ناجا است و تا کنون نفوذ و تحرکی از ناحیه گروهک های داعشی در کشور نداشتیم.

وی درباره مبارزه با عوامل مخل نظم در غرب و شرق کشور، افزود: گروهک پژاک تحرکاتی در غرب کشور داشت که با حضور مقتدر نیروهای سپاه این تحرکات با اشراف اطلاعاتی نیروهای مسلح ناکام ماند.

فرمانده ناجا با اشاره به برخورد نیروی انتظامی با برهم‌زنندگان امنیت در مرزهای غربی کشور نیز تصریح کرد: پنج نفر در درگیری روزهای اخیر که قصد نفوذ به داخل کشور را داشتند به هلاکت رسیدند و یک مامور نیروی انتظامی نیز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی افزود: نیروی انتظامی هر ساله در سه ماهه تابستان طرح سالم سازی دریا را به اجرا می گذارد.

اشتری با بیان اینکه مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی از وظایف ناجا است، اظهار کرد: داشتن امنیت حق مردم است و رسانه‌ها پل ارتباطی نیروی انتظامی با مردم بوده و همکاری مناسبب بین رسانه‌ ها و پلیس وجود دارد.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر راهکار ناجا برای مبارزه با رشوه خواری گفت: اگر مواردی اینچنینی مشاهده شد مردم می توانند با تماس ۱۹۷ پیشنهادات و انتقادها را بیان کنند.

فرمانده ناجا، وضعیت امنیتی استان مازندران را بسیار خوب دانست و گفت: گردش فرماندهان در ناجا هر سه سال صورت می گیرد و نیروی انتظامی مازندران در این استان خوب عمل کرده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *