چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ قبل از ظهر به وقت تهران

جزئیات رابطۀ جنسی ترامپ با هنرپیشه فیلم های مستهجن +عکس

افشاگری تازه استورمی دانیلز کارگردان و بازیگر فیلم های غیراخلاقی که اعلام کرده سال ۲۰۰۶ با دونالد ترامپ رییس جمهوری کنونی آمریکا رابطه داشته و هدف تهدید قرار گرفته تا سکوت کند، در صدر اخبار این کشور و شبکه های خبری بین المللی قرار گرفته است.

جزئیات رابطۀ جنسی ترامپ با هنرپیشه فیلم های مستهجن

دانیلز ۳۹ ساله روز دوشنبه در برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه تلویزیونی سی‎ بی ‏اس آمریکا تاکید کرد که یک دهه پیش باترامپ رابطه غیراخلاقی داشته است.

براساس اطلاعات اعلام شده در این برنامه وی در آستانه انتخابات سال ۲۰۱۶ حق السکوت ۱۳۰ هزار دلاری را پذیرفت، زیرا پنج سال پیش از آن توسط فردی که به گفته دانیلز احتمالا عامل ترامپ و وکیلش بوده، تهدید شد.

دانیلز تاکید کرده که تماس‎ هایش با ترامپ تا سال ۲۰۰۷ ادامه یافت، اما مخفیانه نبود و وی در حضور دیگران تلفنی با من صحبت می‎کرد.

وی در برنامه ۶۰ دقیقه گفت که میلیاردر نیویورکی (ترامپ) که مجری وقت شوی تلویزیونی معروف کارآموز (Apprentice ) بود به او گفت نگران همسرش ملانیا نباشد.

دانیلز، به خاطر نگرانی از به خطر افتادن امنیت خود و دخترش ۱۱ روز پیش از برگزاری انتخابات سال ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا که ترامپ با هیلاری کلینتون رقابت می کرد در قبال دریافت ۱۳۰ هزار دلار از وکیل رییس جمهور کنونی این کشور تصمیم گرفت با امضای یک قرارداد، از صحبت کردن با رسانه ها در باره این موضوع خودداری کند.

سال ۲۰۱۱ نیز که می خواست در برابر دریافت ۱۵ هزار دلار جزئیات این ارتباط را برای انتشار بفروشد، مایکل کوهن وکیل ترامپ نشریه طرف مذاکره را تهدید به اقدام قضایی کرد و مانع نشر گزارش شد/ ایرنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *