سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۶ بعد از ظهر به وقت تهران

ستاره سابق استقلال تهران درگذشت +تصاویر

سایت Mirror در خبری فوری اعلام کرد: جی لویید ساموئل، هافبک مدافع سابق فولام که چند فصل هم در فوتبال ایران برای استقلال و پیکان بازی کرد به دلیل تصادف درگذشت.

جی‌لوید ساموئل (Jlloyd Samuel) متولد ۹ فروردین ماه سال ۱۳۶۰ در ترینیداد و توباگو می باشد که واپسین بار در تیم پیکان بازی کرد. او در تاریخ ۱۵ می ( ۲۵ اردیبهشت ) به علت تصادف چشم از جهان فروبست علی هذا روحش شاد و یادش گرامی.

باشگاه استون ویلا به خاطر درگذشت ناگهانی جی لوید ساموئل، امشب با بازوبند سیاه مقابل میدلزبرو به میدان می رود

ساموئل به زبان فارسی مسلط بود و در صفحات مجازی اش چند ویدئو به زبان فارسی منتشر کرده بود.

در اواخر دسامبر ۲۰۱۱ جی‌لوید ساموئل در نقل و انتقالات زمستانی به باشگاه استقلال تهران در لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران پیوست.

او در استقلال دوباره کنار آندرانیک تیموریان هم‌بازی پیشین خود در بولتون واندررز بازی می‌کرد.

نخستین بازی ساموئل با پیراهن استقلال در روز ۱۰ ژانویهٔ ۲۰۱۲ (۲۰ دی ۱۳۹۰) در دیدار بیرون از خانه برابر داماش رشت بود که با برتری ۱−۰ استقلال همراه بود.

او در این فصل با استقلال جام حذفی فوتبال ایران را به دست آورد.

پس از پایان این فصل و دگرگونی در کادر فنی باشگاه، در بارهٔ ادامه حضور ساموئل در استقلال اخبار گوناگونی شنیده می‌شد.

او پیشنهادهایی از انگلستان و کشورهای جنوبی خلیج فارس داشت اما در نهایت قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با استقلال تمدید کرد.

ساموئل در بازی‌های نخست فصل ۹۲–۱۳۹۱ کمتر فرصت حضور در ترکیب تیم را به دست می‌آورد و در همان هفته‌های نخست فصل گمانه‌زنی‌هایی در بارهٔ معاوضهٔ او با یک بازیکن مهاجم نیز مطرح شد.

اما او به زودی توانست جایگاه خود را در ترکیب اصلی استقلال تثبیت کند و به یکی از بازیکنان تأثیرگذار امیر قلعه‌نویی در این فصل بدل شود.

ساموئل در پایان این فصل به همراه تیم استقلال عنوان قهرمانی لیگ خلیج فارس را به دست آورد.

او به واسطه بازی‌های خوب خود تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال شد و رسانه‌های ورزشی به او لقب الماس سیاه را دادند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *