جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶ بعد از ظهر به وقت تهران

جزئیات جدید از فصل سوم سریال «ستایش»

تاکنون حدود ۳۰ درصد از نگارش داستان فصل سوم سریال ستایش تمام شده است، این فصل ادامه فصل دوم خواهد بود. فصل دوم به دلیل ضعف های فراوان با انتقادات فراوانی همراه بوده است…

www.dustaan.com-dustaan.com-اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال ستایش

سعید مطلبی؛ نویسنده سینما و تلویزیون که به‌تازگی سریال «ماه و پلنگ» را در شبکه سه سیما داشت، درباره فصل سوم «ستایش» گفت: من پس از شش‌ماه بیماری کماکان نگارش فصل سوم «ستایش» را آغاز کرده‌ام.

به گزارش رمزنامه صبا،سعید مطلبی؛ نویسنده سینما و تلویزیون که به‌تازگی سریال «ماه و پلنگ» را در شبکه سه سیما داشت، درباره فصل سوم «ستایش» گفت: من پس از شش‌ماه بیماری کماکان نگارش فصل سوم «ستایش» را آغاز کرده‌ام. همان‌طور که می‌دانید من نویسنده این سریال هستم و درباره کم و کیف آن از تلویزیون بپرسید و من دخالتی در این زمینه ندارم.

 

 

مطلبی در این‌باره گفت: تا به امروز یک طرح کلی آماده شده است که من باید قسمت‌های آن را جانمایی کنم تا اول، آخر و وسط داستان مشخص شود. بعد از این‌که این کار انجام شد نوشتن آن را آغاز می‌کنم اما تاکنون به‌طور تقریبی ۳۰درصد از کار پیش‌رفته است. نگارش این مجموعه ادامه دارد و حدود یک تا دوماه دیگر به‌اتمام می‌رسد.

 

وی با اشاره به تفاوت فصل جدید این سریال گفت: فصل سوم «ستایش» از فصل قبلی مستقل نیست و در واقع ادامه همان داستان است و مانند دوفصل گذشته فراز و نشیب‌هایی را دارد. اما نقطه پایان قصه در این فصل گذاشته می‌شود و داستان به پایان می‌رسد. البته تغییرات و ایده‌های تازه‌ای هم دارد.

 

فصل اول «ستایش» به‌کارگردانی سعید سلطانی در سال ۸۸ تولید و در آذرماه سال ۸۹ در ۴۴ قسمت پخش شد. پخش سری دوم این مجموعه نیز از ۲۷ دی‌ماه ‌سال ۹۲ آغاز شد و در ۲۴ مرداد سال۹۳ به‌پایان رسید.

 

فصل اول این سریال، قصه دختر جوانی به‌نام ستایش را روایت می‌کند که برای نجات برادرش از خطری که در پی فرار او از خدمت سربازی وی را تهدید می‌کرد، به دوست برادر خود، طاهر فردوس، پناه برده و با تمهیداتی برادرش را راهی مرز کرد. محمد، برادر ستایش، در مرز کشته شده می‌شود و طاهر به زندان می‌افتد. او در نهایت با رضایت خانواده محمد از زندان آزاد شده و از آن‌جایی که مجذوب ستایش شده بود، علی‌رغم مخالفت خانواده خود و خانواده ستایش و با وجود میل باطنی ستایش، با او ازدواج کرده و صاحب دو فرزند دختر و پسر می‌شود.

 

ستایش در سری دوم زنی ۴۰ ساله بود که با دو فرزندش در شمال کشور رستورانی را اداره می‌کردند. اما بعد از ۲۲ سال باز پای حشمت فردوس پدر همسر او به زندگی آنان باز شد. پس از اتمام سری نخست اعلام شد که سری دوم قرار است با ۴۴ قسمت دیگر روی آنتن برود. با آن‌که مسئولان برای جذاب ماندن سریال تلاش کرده بودند اما تنها چند قسمت بعد از آغاز پخش سری دوم، صدای اعتراض‌های مخالفان بلند شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *