چهارشنبه , ۱۹ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷ قبل از ظهر به وقت تهران

جزئیات جدید از سریال در جستجوی آرامش +تصاویر

ادامه فیلمبرداری سریال در جستجوی آرامش به کارگردانی سعید سلطانی در شهرستان ادامه دارد، تهیه کننده این اثر عنوان کرده است که این سریال به پخش ماه رمضان نخواهد رسید.

علی آشتیانی پورتهیه کننده سریال تلویزیونی ” در جستجوی آرامش” در گفت و گو با  میزان گفت: تاکنون بیش از ۵۰ درصد سریال ” در جستجوی آرامش” تصویربرداری شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون در تهران مشغول تصویربرداری این سریال هستیم و برای ضبط بخش کوتاهی از این اثر باز هم به شهرستان می‌رویم.

 

  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی, سریال در جستجوی آرامش
جزئیات جدید از سریال در جستجوی آرامش +تصاویر

این تهیه‌کننده عرصه تلویزیون اظهار کرد: تاکنون تمامی بازیگران جلوی دوربین نرفته‌اند، اما در ادامه تصویربرداری بازیگر جدید هم به مجموعه اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: قرار است جمشید مشایخی به این سریال بپیوندند البته بازیگر جدید دیگری هم داریم که، چون هنوز با او قرارداد نبسته‌ایم حضورش قطعی نشده است.

آشتیانی پور یادآور شد: تصویربرداری سریال ” در جستجوی آرامش” تا ماه مبارک رمضان به پایان نمی‌رسد و نمی‌توان تصویربرداری این اثر را با وجود پخش، به طور همزمان انجام داد، چون کار دچار دستپاچگی می‌شود و آسیب می‌بیند.

  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی, سریال در جستجوی آرامش

 

وی توضیح داد: سریال ” در جستجوی آرامش” ضمن به تصویر کشیدن داستان اصلی، روابط عاطفی و انسانی بین اعضای یک خانواده و دوستان را به تصویر می‌کشد و تمامی رویداد‌ها پیرامون یک شخصیت به نام دکتر بهروز امینی روی می‌دهد.

تهیه کننده سریال ” در جستجوی آرامش” تصریح کرد: دکتر امینی علاوه بر موفقیت در حرفه خود، خانواده‌ای بی نظیر و مثال زدنی دارد که پس از ۲۰ سال تلاش مداوم توانسته در راستای تولیدات ملی و دانش بنیان، دارویی برای درمان بیماری سرطان تولید کند.

  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی, سریال در جستجوی آرامش

 

وی خاطرنشان کرد: در سریال ” در جستجوی آرامش” به کارگردانی سعید سلطانی، هنرمندانی مانند مهدی هاشمی، داریوش فرهنگ، فرشته سرابندی، پژمان بازغی، کمند امیر سلیمانی، محمد متوسلانی و زهرا سعیدی به ایفای نقش می‌پردازند.

گفتنی است، این اثر تلویزیونی برای شبکه ۵ سیما در حال تولید است.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *