سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲ بعد از ظهر به وقت تهران

جزئیات برخورد اتوبوس با کامیون در محور اراک – قم

در پی برخورد شدید اتوبوس مسافربری با یک دستگاه کامیون در محور اراک – قم، راننده اتوبوس کشته شده و ۱۶ تن دیگر نیز زخمی شدند.

‌به گزارش  ایسنا، طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای عملیاتی و تیم امداد و نجات ایستگاه ۱۲۰ از کوی صنعتی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک، ساعت ۶:۲۵ صبح امروز به کیلومتر ۶۰ محور اراک – قم اعزام شدند.

 

مدیر منطقه یک عملیات سازمان که به همراه آتش نشانان به محل حادثه رفته بود در این باره اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر غرب به شرق محور اراک – قم در حال حرکت بود که ناگهان با قسمت عقب یک دستگاه کامیون به شدت برخورد کرد که بر اثر آن ۱۶ نفر از سرنشینان خودروی اتوبوس مجروح و راننده آن فوت کرده بود.

 

وی با بیان اینکه مجروحین این حادثه توسط چند دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شده بودند اضافه کرد: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن، با ایمن سازی محل حادثه از بروز تصادفات احتمالی جلوگیری کرده و اقدام به قطع جریان برق هر دو خودرو کردند.

 

وی تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص، خودروی اتوبوس را از قسمت عقب خودروی کامیون جدا کرده و پس از انتقال هر دو خودرو به حاشیه کنار جاده، محل حادثه را به عوامل راهور تحویل داده و به ایستگاه مراجعت کردند.

 

کارشناس پلیس راه علت حادثه را، عدم توجه به جلو راننده اتوبوس، ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *