پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۴ بعد از ظهر به وقت تهران

جزئیات انفجار مرگبار خانه‌ ای در بازار عامری

انفجار گازشهری در خانه دو طبقه ویلایی در شهر اهواز منجر به تخریب شش واحد تجاری و سه واحد مسکونی و مرگ پنج نفر و مصدومیت ۹ نفر دیگر شد.

جزئیات انفجار مرگبار خانه‌ای در بازار عامری

به گزارش جام‌جم، ساعت ۸ و ۴۰ دقیقه یکشنبه بیستم مهر امسال، افرادی پی در پی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهر اهواز تماس گرفتند و خبر دادند که خانه‌ای ویلایی در حوالی بازارچه عامری شهر اهواز منفجر شده و ساکنانش زیر آوار گرفتار شده‌اند. زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، مشاهده کردند که نشت گاز باعث انفجار در ساختمان دو طبقه و ریزش آن شده‌است.

شدت انفجار به حدی بود که باعث تخریب چهار ساختمان مسکونی و ۶ مغازه در اطراف محل انفجار حادثه شد. علاوه بر آن خودروی پیکان وانت در اثر انفجار واژگون و تعدادی از غرفه‌های میوه‌فروشی و خودروهای اطراف نیز تخریب شده بودند. آتش‌نشان‌ها به چند گروه تقسیم شدند. گروهی بعد از ایمن‌سازی محل، شروع به آواربرداری کرده و گروه دیگر برای نجات افراد محبوس زیر آوار ساختمان به امدادرسانی پرداختند. در ادامه این عملیات که چند ساعتی به طول انجامید، نیروهای امدادی جسد چهار مرد و یک زن را از زیر آوار خارج کردند و همچنین در این حادثه ۹ نفر دیگر که از اهالی و کسبه بودند نیز مصدوم شده که به بیمارستان منتقل شدند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *