پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ بعد از ظهر به وقت تهران

جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس حقیقت دارد؟

علیرضا بیرانوند طی سخنانی عنوان کرده است که به زودی از جمع سرخپوشان پایتخت جدا خواهد شد.
http://www.wikijavan.com/wp-content/uploads/2016/06/%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86%D8%AF.jpg
جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس حقیقت دارد؟

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در واکنش به شعار هواداران در جریان بازی مقابل ذوب‌آهن اعلام کرد که از تیم قهرمان لیگ جدا خواهد شد.

در مورد بیرانوند گفته شده بود که او پیشنهادهایی از دو لیگ خارجی دارد و احتمال جدایی‌اش بالاست. او که در این باره صبر کرده بود بدون نام بردن پیشنهادهای احتمالی مقابل رفتار حاضران در ورزشگاه آزادی موضع گرفت و گفت پرسپولیس را ترک می‌کند.

بیرانوند در کنایه‌ای به هواداران گفته است فکر کرده امروز در آبادان بازی می‌کند و به دلیل همین رفتار قطعا از پرسپولیس جدا خواهد شد. این در شرایطی است که او در اولین فصل حضور در جمع سرخپوشان روزهای خوبی را پشت سر گذاشته و رکوردهای مختلفی را شکسته است و اگرچه امروز تمرکز لازم را نداشت اما باز هم بهترین دروازه‌بان ایران است.

 

بیرانوند ۵ سال با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر قصد جدایی داشته باشد، قطعا باید با رضایت باشگاه این کار را انجام بدهد اما بعید است که پرسپولیس هم به سادگی به این بازیکن اجازه خروج بدهد. البته گفته می‌شود تحرک فعالان بازار نقل و انتقال برای معرفی دروازه‌بان به پرسپولیس از همین حالا آغاز شده اما باید منتظر فروکش کردن جو احساسی بعد از بازی بود و بعد درباره قطعیت جدایی بیرانوند صحبت کرد.

پرسپولیس که دو بازی تا پایان فصل دارد، در بازی مقابل الوحده از بیرانوند استفاده می‌کند اما ممکن است در مسابقه آخر مقابل سیاه‌جامگان به این گلر ملی‌پوش استراحت بدهد. باید منتظر دخالت مدیریت پرسپولیس برای فروکاستن فضای احساسی اطراف تیم بود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *