سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

تیپ عجیب ترامپ پس از تعطیلی دولت اش! +عکس

به تازگی تصاویری از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا منتشر شده است، که نشان می دهد وی با وجود تعطیلی دولت خمچنان مشغول به کار است!

باشگاه خبرنگاران: کاخ سفید تصاویری را از دونالد ترامپ منتشر کرد که در آن نشان داده شده است با وجود تعطیلی دولت، او همچنان مشغول کار است!

به نقل از نشریه هیل، کاخ سفید روز گذشته (شنبه) در اقدامی نادر تصاویری از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را منتشر کرد که نشان می‌داد او با وجود تعطیلی دولت این کشور همچنان مشغول کار است!

مجلس سنای آمریکا روز گذشته با وجود رایزنی‌های فراوان دولت ترامپ، با تصویب بودجه اضطراری برای جلوگیری از تعطیلی دولت موافقت نکرد. لایحه بودجه اضطراری که تنها تا حدود یک ماه دیگر بودجه دولت را تأمین می‌کرد، در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسیده بود؛ اما در مجلس سنا با مخالفت دموکرات‌ها مواجه شد.

در یکی از این تصاویر که از سوی کاخ سفید منتشر شد، ترامپ در حالی که یک کلاه سفید رنگ با شعار «آمریکا را دوباره باشکوه می‌کنیم» بر سر گذاشته، مشغول خندیدن با تعدادی از کارکنانش از جمله ایوانکا ترامپ، دختر و مشاورش، جرد کوشنر، دامادش، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید و هوپ هیکس، مدیر ارتباطات استراتژیک کاخ سفید است. تصویر دیگری هم نشان می‌دهد او مشغول صحبت کردن با تلفن در دفتر کارش است.

تیپ عجیب ترامپ پس از تعطیلی دولت اش!

انتشار این تصاویر از سوی کاخ سفید، واکنش کاربران رسانه‌های اجتماعی را به دنبال داشت. یکی از کاربران میز خالی ترامپ را به سخره گرفت و نوشت: من هم همه کارهایم را در حالی که تلفن در دستم است و هیچ چیز دیگری روی میز کارم نیست انجام می‌دهم و به گوشه‌ای خیره می‌شوم.

یک کاربر دیگر نوشت: گویا کاخ سفید واقعا از کار خودش رضایت دارد!

ترامپ قرار بود به مناسبت سالگرد یک سالگی مراسم تحلیفش، به عمارت اعیانی خود در مارالاگو در فلوریدا برود و جشن بگیرد؛ اما پس از تعطیلی دولت آمریکا مجبور شد این سفر را لغو کند.

به دنبال این تعطیلی، کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد که ۱۰۵۶ نفر از کارکنان رئیس جمهور آمریکا مجبور به استفاده از مرخصی اجباری هستند؛ اما ۶۵۹ نفر که نقش مهمتری دارند روز دوشنبه باید سر کار حاضر شوند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *