جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۷ قبل از ظهر به وقت تهران

توییت جنجالی آرنولد : دلم می خواهد صورت ترامپ را له کنم!

ارنولد شواتزنگر فرماندار سابق کالیفرنیا با انتشار پیامی جدید در توییترش بر علیه دونالد ترامپ، خبرساز شده است.

مانند بسیاری از سوپر استارهای هالیوود که صف مخالفت با ترامپ آراسته اند آرنولد شوارتزنگر با همه قدرت وارد میدان مبارزه با دونالد ترامپ شده و با صریح ترین کلمات او را به تهدید می کند او در دومین واکنش خود گفت : دلم میخواست به نیویورک می رفتم و صورتش را له می کردم

ایران آنلاین: «آرنولد شوارتزنگر» فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا در مصاحبه‌ای که امروز-دوشنبه- چاپ شد از تمایل برای داغون کردن صورت رییس‌جمهوری آمریکا سخن گفته بود.

«دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا پیشتر در جمعی از سیاستمداران، اقتصاددانان و جامعه‌شناسان در واشنگتن درباره یک برنامه تلویزیونی که خودش قبلا مجری آن بوده و از ژانویه «آرنولد شواتزنگر» مجری آن شده، گفت: «آنها یک هنرپیشه خیلی خیلی مشهور را استخدام کردند تا جای من را بگیرد. اما همه می‌دانیم چه اتفاقی افتاد: تعداد بینندگان به ته دره سقوط کرد.»

آرنولد  نیز در یک پیام ویدیویی روی توئیترش پاسخ ترامپ را داده و گفت: «هی دونالد! من یک پیشنهاد عالی دارم، چرا ما شغل‌هایمان را عوض نکنیم؟ تو مجری تلویزیون بشو چرا که متخصص جمع کردن تماشاچی هستی و من شغل تو را می‌گیرم. آنوقت مردم می‌توانند دوباره راحت بخوابند. قبول؟»

%postname%
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *