پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۷ بعد از ظهر به وقت تهران

توهین چند باره وزیر خارجه بحرین به ایران + عکس

خالد بن احمد آ خلیفه وزیر خارجه رژیم آل خلیفه باز هم کینه و دشمنی خود را با جمهوری اسلامی ایران را نشان داد. خالد بن احمد آل خلیفه با انتشار پستی ادعاهای واهی خود علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

توهین وزیر خارجه بحرین به ایران و تکرار ادعا‌های واهی و بی اساسخالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه رژیم آل خلیفه با انتشار پستی در صفحه توییتر خود،  بار دیگر ادعاهای بی‌اساسی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

گفتنی است؛ وزیرخارجه بحرین چند روز پیش نیز ادعاهای سخیفی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده بود. وی گفته بود: “در حالی که در حال مبارزه با خطر فعلی و آشکار جمهوری اسلامی فاشیست هستیم، نباید به خاطر مسائل جانبی با آمریکا وارد جدال شویم”.

مجله دوستان : لازم به ذکر است؛ بحرین از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند. رژیم آل خلیفه در تلاش است آخرین ضربه خود را به ملت بحرین وارد کند. وی متعمدانه در حال سرکوب تظاهرات کنندگان و اهانت به شخصیت‌های مذهبی این کشور نظیر آیت‌الله شیخ عیسی قاسم است و بسیاری از شخصیت‌های سیاسی این کشور را نیز به بازداشت و زندانی کرد.

خالد بن احمد در صفحه توییتر خود نوشت:

” این کشور اگر از سخنان ما خوشش نمی‌آید، به جهنم، سرش را به دیوار بکوبد، ما و برادرانمان در کمین ایران، اتباع آن و طرح آن در منطقه هستیم”.

وی در پستی دیگر نوشت:

“ایران شیء پایداری است، ولی جمهوری اسلامی مسئله‌ای اضطراری، شرایط عجیب و شیء موقتی است”.

“جمهوری اسلامی ایران  و اتباع آن می دانند که چه کسی در مقابل طرح توسعه طلبانه و کینه توزانه آنها ایستاده است”

توهین وزیر خارجه بحرین به ایران و تکرار ادعا‌های واهی و بی اساس

توهین چند باره وزیر خارجه بحرین به ایران

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *