پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۲ بعد از ظهر به وقت تهران

توهین عجیب امیر تتلو به احسان علیخانی! +عکس

امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو، یکی از جنجالی ترین چهره های اینستاگرام است، وی بارها با انتشار پست هایی عجیب توجه ها را به سوی خود جلب کرده است!

وی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود، احسان علیخانی، مجری برنامه محبوب ماه عسل را مورد خطاب قرار داده است و در اینباره نوشته است : تو چشم زن شوهر دار و زن نا محرم به راحتى و بارها نگاه میکنه و این خیلى منومیرنجونه!

امیر تتلو در اینستاگرام خود نوشت:

“از برنامه ى ماه عسل خوشم نمیاد به چند دلیل :
١: مجرى بزرگ تر از خودش رو “تو” خطاب میکنه و این مسئله منو میرنجونه !!
٢: مجرى تو چشم زن شوهر دار و زن نا محرم به راحتى و بارها نگاه میکنه و این خیلى منو میرنجونه !!
٣: بسیار منفى و دلگیرانه است و اینجور مبحث هارو ما تنها تو آهنگ به عنوان قطب منفى میذاریم و قطب مثبت بسیار بزرگترى رو کنارش میذاریم که طرف با شنیدن آهنگ عمق درد رو بفهمه ولى افسردگى هم نگیره !! ولى این برنامه اصلا اصولى نیستو با دیدنش افسردگى میگیرین
۴: ایران قهرمان واقعى کم داره و یکیش بى شک منم و این روزا این من بودم که با آهنگم و پستام این واژه رو دوباره درست کردم !! اونم تنها و با کلى فحش !! حالا این برنامه از واژه و شعر ما استفاده کرد و یک تشکر خشک و خالى هم نکرد !! بازم بر خلاف میل باطنیم ولى آزادى هاى زندانیا مهم تره و چشم  به خاطر زندانیا این پست رو میذارم و امیدوارم واقعى باشه و واقعا آزاد شن  اگرم خدایى نکرده نشن که گناهش پاى خودشونه و کارماى سنگینى داره”

متلک تتلو به احسان علیخانی

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *