پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹ بعد از ظهر به وقت تهران

توهین بی شرمانه کاپیتان سابق الهلال به علی دایی +عکس

مجله خبری دوستان : توهین بی شرمانه کاپیتان سابق الهلال به علی دایی ؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در بازی مقابل الهلال شکست عجیبی را متحمل شد. کاپیتان سابق تیم الهلال عربستان پس از پیروزی الهلال برابر پرسپولیس تهران در اظهارتی جنجالی سخنان تندی علیه علی دایی آقای گل فوتبال جهان به کار برد.

علی دایی

توهین بی شرمانه کاپیتان سابق الهلال به علی دایی

کاپیتان پیشین تیم الهلال عربستان بعد از برد این تیم مقابل پرسپولیس صحبتهای عجیبی را علیه علی دایی مطرح کرد و گفت: بازیکنان ما سیلی محکمی به تو و بازیکنان ایران زدند!

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی بعد از برد تیم فوتبال پرسپولیس برابر الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله نیمه نهایی گفته بود نماینده ایران می تواند الهلال را هم شکست بدهد و به فینال آسیا برسد.

بعد از باخت سرخپوشان ایران مقابل الهلال در مرحله نیمه نهایی و شکست سنگین برابر نماینده عربستان، «صالح النعیمه» در مصاحبه ای سراسر توهین، به علی دایی حمله کرد و آقای گل فوتبال جهان را فردی دانست که با این صحبتها به دنبال مطرح کردن خودش بوده است!

النعیمه در واکنش به اظهارات دایی که گفته بود پرسپولیس قادر به شکست الهلال و صعود به فینال است، گفت: به نظر می رسد که دایی مدتی از انظار دور بوده است و با اظهارنظر علیه الهلال به دنبال مطرح شدن در رسانه ها بوده است. او یا نمی داند و یا نمی خواهد بداند که الهلال چه تیمی است!

وی خطاب به دایی گفت: ای مفلس! آیا نمی دانی که طی سال های گذشته این فوتبال عربستان بوده است که به تو و امثال چگونه بازی کردن در مستطیل سبز را آموخته است!

او افزود: دایی تو میدانی که در قاره آسیا چه کسی سروری می کند. بازیکنان الهلال در شهر ابوظبی حماسه بزرگی را خلق کردند و سیلی محکمی به تو و به بازیکنان کشورت زدند؛ سیلی که اثر آن تا چند سال آینده هم باقی خواهد ماند.

النعیمه گفت: اگر شما به نیمه نهایی جام قهرمانان آسیا صعود کردید، دلیلش پیروزی اتفاقی بود که برابر الأهلی به دست آوردید و در آن روز، الاهلی زیاد سرحال نبود. در هرگونه مواجهه آینده الهلال و پرسپولیس نیز این الهلال خواهد بود که شکست سنگین دیگری را به تیم ایرانی تحمیل خواهد کرد.

وی درباره دیدار پرسپولیس و الهلال هم عنوان داشت : نتیجه فوق العاده ای رقم خود که البته شگفت انگیز و دور از انتظار نبود. اما در آینده کار سخت تر می‌شود، با این حال الهلال از هیچکس جز خودش نمی ترسد.

النعیمه افزود: نباید نتیجه تاریخی که در دیدار الهلال و پرسپولیس حاصل شد، ما را فریب دهد چراکه بدون شک این تیم ایرانی در بازی برگشت برای از بین بردن شیرینی صعود الهلال به فینال بازی ها، وارد میدان خواهد شد.

امتیاز دهید!

۲ دیدگاه‌ها

  1. اولا بنده استقلالی هستم ولی یک چیزی باید عرض کنم اقای النعیمی این مسجدسلیمان ایران بود که فوتبال را به خاورمیانه صادر کرد بعدشم اگر کمی هم بویی از فوتبال بردی چون حبیبه خانوم مادر بزرگت در شرکت نفت مسجدسلیمان رقاصه بوده و احتمالا یه ترقه ات مسجدسلیمانیه

  2. اول اینکه توهین آنها که با پول هنگفت همه چیز را عوض میکنند هیچ اهمیتی نداره .علی دایی یک قهرمان جهانی است دنیا او را می شناسد..پرسپولیس باید حمایت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *