سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۹ قبل از ظهر به وقت تهران

بیوگرافی و عکس های جدید سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت

سارا و نیکا از بازیگران سریال محبوب پایتخن هستند، که تقریباً از ابتدای سری یکم تا پنجم در این مجموعه حضور داشتند، در ادامه تصاویری جدید از این دو هنرمند را مشاهده می کنید.

بیوگرافی و عکس های جدید سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت
بیوگرافی و عکس های جدید سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت

تصویری از تولد سارا و نیکا فرقانی در کنار احمد مهران فر در پشت صحنه سریال پایتخت ۵  را مشاهده می کنید.

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی

تاریخ تولد: هشتم مرداد ماه ۱۳۸۳ ( ۱۳۸۳/۰۵/۰۸ – ۲۰۰۴/۰۷/۳۰ )
محل تولد: تهران
محل زندگی فعلی : شهر اوپسالا در کشور سوئد
نام مادر : نسرین جلیلی

نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است، سارا و نیکا اولین تجربه بازیگری خود را در هشت ماهگی در سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس برای شبکه پنج سیما داشتند تجربه ای که خود آنها هیچ خاطره ای از آن به یاد ندارند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.
بعد از آن رسول حاتمی که دوقلو ها را از سریال دوباره زندگی می شناخت زمانی که سیروس مقدم به دنبال دوقلو همسان برای پایتخت بود آنها را معرفی می کند که در اولین جلسه پس از تست برزو نیک نژاد با آنها عقد قرارداد صورت می گیرد.

بعد از اتمام سریال پایتخت ۲ در نوروز ۹۲، دوقلو ها برای تحصیل به کشور سوئد مهاجرت کردند و در شهر اوپسالا که یکی از شهرهای مرکزی سوئد هست زندگی می کنند.

نسرین جلیلی مادر “ سارا و نیکا فرقانی ” که نقش فرزندان نقی سریال “پایتخت” را بازی می کنند، گفت: امیدوارم سارا و نیکا با بازی در سریال “پایتخت” که در خارج از کشور هم بیننده های زیادی دارد سفیر هنری باشند و از طریق این سریال فرهنگ و خانواده ایرانی را به زیبایی به مردم دیگر کشورها معرفی کنند.

جلیلی با اشاره به علاقمندی بچه ها برای همراهی با “پایتخت ۳” هم گفت: اتفاق جالبی که در کنار سریال “پایتخت ۱” افتاد این بود که صمیمت واقعی بین اعضای سازنده سریال برقرار شد و بچه ها با تمام عوامل و بازیگرها ارتباط خوب و صمیمی داشتند و من هم دلم نیامد بچه ها با این تیم همراه نشوند بخصوص اینکه سریالی است که خودم هم آن را دوست دارم.

بازیگری سارا و نیکا در دیگر فیلم ها

مادر سارا و نیکا درباره تمایلش برای بازیگری دخترانش در فیلم یا سریالهای دیگر هم گفت: فعلا نمی خواهم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در “پایتخت” برایشان کافی است.

وی همچنین از استقبال خوب ایرانیان خارج از کشور از سریالهای ایرانی خبرداد و گفت: نه تنها “پایتخت”، بلکه سریال های ایرانی در کشورهای دیگر از جمله سوئد که محل زندگی ماست، طرفداران زیادی دارد.

وی که ۹ سال دارد، درباره اینکه بازی در این سریال لطمه ای به درس او وارد می کند یا خیر؟ گفت: روزهایی که کار نداریم، درس هم می خوانیم.
سارا خواهر دوقلوی نیکا هم درباره تفاوت “پایتخت ۳” با سری قبل نیز گفت: سریال نوروز امسال از “پایتخت ۲” خنده دار تر بود، بخصوص اینکه ارسطو در این سری، ازدواج هم می کند.

ویدیوی زیر واکنش نیکا به تصاویر و فیلمهای پخش شده از او و خواهرش در فضای مجازی را نشان می دهد.

 

۴.۳/۵ - (۲۲۳ امتیاز)

۷ دیدگاه‌ها

  1. اینها با این ریخت و قیافه فقط می توانند سفیر بی فرهنگی باشند…. شهرتشون را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی دارند و دین شناسنامه شون هم اسلامه ولی مدل مسیحی ها می گردند… نه فرهنگ ایرانی که سرشار از حیاست را دارند نه فرهنگ ایرانی اسلامی… سفیر بی دینی هستند چقدر کم ظرفیت هستند

  2. اینقدر نرین پارتی شبانه

  3. من عاشق و دلباخته سارا شدم

  4. سلام جانم گل پونم فرشته زیبا ترین فرشته وسلام خواهرهای من دوستون دارم عاشقتون من عاشقتون شدم دست بوستون هستم درگیر روییای لطفا بیا ابادان شاملو بیا توروخدا فرشته ها تورو خدا جواب یادتون نره اگه من من فوش بدید بازم دوستون دارم پریا ۱۰ سساله مدرسه ی ازادی کلاس ۵ من ۴ روز پگیش تولدم بود .ارزو کردم شما رووببینم وبهتون بگم چقدر عاشقتون هستم خدا فظ بای فرشته دنییام جونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *