جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۲ قبل از ظهر به وقت تهران

توضیح سردار اشتری درباره فیلم دستگیری یک زن مقابل همسرش

فرمانده نیروی انتظامی گفت: فیلم منتشر شده که در آن مأموران، زنی را جلوی چشم همسرش دستگیر می کنند به هیچ وجه ربطی به گشت ارشاد نداشته و مربوط به یک حادثه گروگان گیری است.

%postname%سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در نشست روز خبرنگار با اشاره به اینکه خبرنگاران باید به کمک پلیس بیایند، گفت: چندی قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد و در آن ادعا شد که مأموران پلیس زن جوانی را به علت بدحجابی جلوی چشم همسرش سوار کرده و به زور او را به مرکز پلیس منتقل کرده اند، درحالی که وقتی فیلم را بررسی کردیم متوجه شدیم این تصاویر مربوط به ۴ سال قبل است.

وی ادامه داد: در این پرونده زن و مرد جوان بچه ۴ ساله ای را ۱۰ روز گروگان گرفته و فیلم منتشر شده مربوط به عملیات رهاسازی گروگان و دستگیری متهمان بود. این درحالی است که این فیلم اکنون منتشر شده و ادعا کرده اند به خاطر اینکه موی این زن بیرون بوده است او را جلوی همسرش دستگیر کرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه وقتی به من می گویند گروگانی با موفقیت آزاد شده است بسیار خوشحال می شوم و فکر می کنم فرزند خودم آزاد شده است، تأکید کرد: تلاش ما در حوزه راه نیز کاهش تصادفات و تلفات رانندگی است که خوشبختانه تصادفات کاهش پیدا کرده و در سه ماهه امسال تلفات رانندگی ۴٫۵ درصدکاهش یافته است.

به گفته وی وقتی خبری در خصوص تصادف اتوبوس ها اعلام می شود ما بسیار ناراحت می شویم و تلاش می کنیم تصادفات کمتر شود.

 

اشتری در پایان با بیان اینکه پلیس تلاش می کند بر اساس رهنمودهای رهبری دارای اقتدار در عین رأفت باشد، تاکید کرد: خوشبختانه پلیس ما امروز اخلاق مدار است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *