شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۷ قبل از ظهر به وقت تهران

توزیع پول کتب درسی در اداره کل آموزش و پرورش قم

اخیرا بابت توزیع کتب درسی دوره متوسطه، فنی و حرفه ای و کار و دانش در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ با عنوان سندی به نام هزینه رفاهی، پرداخت هایی با مبالغ مختلف به ۳۳ نفر جمعاً به مبلغ ۱۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از جمله ۱۰ میلیون ریال به «شیخ الاسلام معروف به دژاکام» اختصاص داده شده است.

https://media.isna.ir/content/1435389493336_20150419091107423.jpg/3

توزیع پول کتب درسی در اداره کل آموزش و پرورش قم

این در حالیست که، مطابق با مقررات و ابلاغ های رسمی وزارت آموزش و پرورش که به تمام ادارات کل استان ها ارسال شده، پرداخت هرگونه وجه به مدیران کل ممنوع است و تاکید دارد که تمام پرداخت ها از جمله حقوق، اضافه کار و … از محل اعتبارات حوزه ستادی انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش همواره تاکید دارد که هدف اصلی نظام تعلیم و تربیت بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت نسل جوان به عنوان آینده سازان کشور می باشد که این مهم می بایست با حمایت و کمک مادی از مدیران مدارس انجام شود. اما شاهدیم که در پرداختی های اخیر تحت عنوان توزیع کتب درسی در قم به اسم هزینه های رفاهی که باید به متولیان اصلی آن که مدیران مدارس هستند، پرداخت گردد به برخی افراد پرداخت شده که در توزیع کتب درسی نقش مستقیمی ندارند و جالب تر اینکه مبالغی هم تحت این عنوان به راننده مدیر کل، مسئولین دفتر وی و … پرداخت شده است.

وزیر آموزش و پرورش در این خصوص گفته است که پرونده تخلفات مدیر کل آموزش و پرورش قم در بازرسی وزارتخانه در حال بررسی است.

منبع : روزنامه آرمان ملی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *